מה קרה לאליוט בלייר? עו"ד צעיר מקליפורניה נמצא מת במקסיקו
הרשויות המקומיות טוענים כי בן ה-33 נפל באופן מקרי מחדרו באתר הנופש בו שהה עם אשתו, שם חגגו את יום הנישואים הראשון שלהם. אבל חבריו טוענים אחרת: "הוא קורבן לפשע אכזרי"

עורך דין בן 33 מקליפורניה נהרג באתר נופש פופולרי במקסיקו במהלך טיול עם אשתו, שם חגגו השניים את יום הנישואים הראשון שלהם.

אליוט בלייר, עוזר סנגור ציבורי במחוז אורנג', מת ביום שבת בחוף רוסריטו שבחצי האי באחה, ממש דרומית לגבול עם ארצות הברית בטיחואנה. כך הודיע הסנגור הציבורי של המחוז, מטרין שוורץ. 

המשטרה לא פרסמה פרטים על נסיבות המוות, אך כלי תקשורת מקומיים בשפה הספרדית דיווחו כי בלייר מת כתוצאה מנפילה מקרית מחדר באתר הנופש Las Rocas בו שהה. 

עובדי המלון התקשרו לרשויות בסביבות השעה 1:15 בלילה, לאחר שמצאו את גופתו של בלייר. על פי הדיווחים המקומיים, הוא היה תחת השפעת אלכוהול בזמן מותו.

עם זאת, בקמפיין לגיוס כספים ב-GoFoundMe שהוקם על ידי חברה וקולגה של בלייר, נטען כי בן ה-33 "היה קורבן לפשע אכזרי. משפחתו עובדת עם גורמים רשמיים בארצות הברית כדי להשיג מידע נוסף". 

בדף המידע של הקמפיין, נכתב כי בלייר ואשתו קים, "שניהם היו חלק מהגנה ציבורית מסורה במחוז אורנג' מאז 2017".

"אליוט היה עורך דין רחום שהקדיש את חייו לשירות לקוחות מעוטי יכולת. הוא היה ידוע כעוזר סבלני ואכפתי. הוא היה הטוב מבינינו והיה אהוב על ידי אינספור חברים במשרד ובקהילה המשפטית של המחוז. הלב שלנו נשבר", נכתב. "אין לנו מספיק מילים להביע את גודל האהבה שהייתה ו לקים, היא הייתה החיים שלו. הם רק התחילו לבנות חיים משותפים, הלב שלה מרוסק".

נציג ארה"ב, לו קוריאה, המייצג את סנטה אנה - שם בלייר עבד, אמר כי הוא ופקידיו מנסים לברר מה בדיוק קרה.

YOU MIGHT ALSO LIKE