טבח מזעזע בקליפורניה: שישה בני אדם, כולל אמא ותינוק, נרצחו באמצע הלילה
החוקרים מאמינים שהרצח המחריד הוא חלק ממתקפה אכזרית של קרטל סמים, שכן שבוע לפני כן שוטרים ביצעו צו חיפוש במקום, ועצרו אדם חשוד, אקדחים וכמויות של סמים

אמא צעירה בת 17 והתינוק שלה בן החצי שנה, ואישה מבוגרת שנורה למוות בשנה, הם בין שישה בני אדם שנרצחו באכזריות בתוך בית, במה שנראה כמתקפה אכזרית הקשורה לקרטל סמים. 

שני חמושים תקפו בבית בקהילת חקלאים בגושן שבמחוז טולאר, מרכז קליפורניה, באמצע הלילה של יום שני, בסביבות השעה 3:30. 

אחרי המוני כדורים שנורו מכלי הנשק, ובעוד שהשכנים התקשרו למוקד 911 ודיווחו על יורה פעיל, שני החשודים נמלטו מהמקום והותירו קורבנות רבים ברחוב ובתוך הבית.

על פי הדיווחים, האישה המבוגרת נורתה בראשה במיטתה, כנראה בעת שישנה. כמו כן, ככל הנראה האם המתבגרת ניסתה לברוח עם התינוק שלה בזרועותיה - אך הם נורו למוות. שתי נשים שהיו בתוך המבנה התחבאו והצליחו לשרוד את הטבח. 

שלושה גברים נוספים נרצחו בתקרית, אם כי המשטרה לא פרסמה את זהותם. אחד מהם היה בחיים כאשר הכוחות הגיעו, עבר טיפול רפואי ופונה לבית החולים - אך מת מאוחר יותר. 

המשטרה לא מסרה תיאור של החשודים, אך נראה שהירי הקטלני קשור לצו חיפוש אחר סמים שבוצע בנכס לפני כשבוע, שהוביל למעצר של אדם אחד ולתפיסה של אקדחים, מריחואנה ומתאמפטמין. 

משרד השריף של מחוז טולאר אישר שנראה כי הירי היה קשור לכנופיות ולסמים. "הבלשים מאמינים שיש לפחות שני חשודים, וכי לא מדובר במעשה אלימות אקראי. נראה שהמשפחה הזאת הייתה ממוקדת, ויש מעורבות של כנופיות כמו גם חקירת סמים אפשרית", אמר.

בהודעה ל'טיימס', השריף מייק בודרו אמר: "אני חושב שזה קשור ספציפית לקרטל. רמת האלימות… זה לא היה חבר כנופיה בדרג נמוך. אם הם יורים ספציפית לכולם בראש, הם יודעים מה הם עושים, ונוח להם עם מה שהם עושים".

בשלב זה, לא ברור אם האיש שנעצר בשבוע שעבר היה אחד הקורבנות, ובודרו אמר כי הרשויות יידרשו לבצע בדיקת DNA לאחד מהנרצחים בשל הנזק הכבד שנגרם לפניו. 

הטבח הרעיד לחלוטין את קהילת גושן השקטה, קהילה לטינית המונה כ-5,000 תושבים. 

מפקח מחוז טולאר, אדי ואלרו, כינה את האירוע הקשה כ"סיוט הגרוע ביותר של כולם. למעשי האלימות חסרי ההגיון האלה, במיוחד שמעורבים בהם תינוקות, ילדים ומבוגרים, אין מקום בקהילה שלנו".

YOU MIGHT ALSO LIKE