יותר ממאה ימים אחרי הוריקן איאן: הרשויות איתרו גופת נעדר בן 82
ג'יימס 'דני' הרסט הוא הנעדר האחרון עליו דווח במחוז לי, אך ישנם עוד לפחות 12 בני אדם שעקבותיהם נעלמו מאז שהסופה בעוצמה 4 זרעה הרס במדינת הסאנשיין

יותר ממאה ימים חלפו מאז שהוריקן איאן היכה בעוצמה 4 בחוף הדרום מערבי של פלורידה והותיר אחריו הרס רב, ויותר מ-85 קורבנות, כאשר הרשויות ממשיכות למצוא גופות של נעדרים.

משרד השריף של מחוז לי הודיע כי הם זיהו את גופתו של תושב האזור בן 82, שנעדר מאזור לחוף פורט מאיירס ואותר באזור בו סופות מפרש רבות טבעו. 

ההוריקן, כזכור, הכה בפלורידה ב-28 בספטמבר, עם רוחות בעוצמה של 240 קמ"ש, מה שהפך אותו לחזק ביותר מאז הוריקן צ'רלי ב-2004, ולקטלני ביותר מאז הסופה שהכתה באזור בשנת 1935.

עוצמת ההוריקן לא הייתה ברורה, מה שגרם לחלק מתושבי מדינת הסאנשיין לא להיות מוכנים אליו. 

במהלך מסיבת העיתונאים ביום חמישי, שריף מחוז לי, קרמין מרקנו, פרסם מידע לגבי מאמצי ההתאוששות של האזור:

"רובנו חזרנו לתחושה של חיים נורמליים חדשים. עבור אחרים, הם עדיין מתגעגעים ליקיריהם, כל יום מאז שהסופה הקשה לקחה אותם", אמר.

וכאמור, מספר הקורבנות ממשיך לעלות. כך למשל, גופתו של רוברט קנס נמצאה זמן קצר לאחר שאיאן פגע, אך לא היו סימנים לאשתו בשבועות שלאחר האסון. רק בימים האחרונים הרשויות מצאו שרידים שבאמצעות בדיקת שיניים אושרו כי שייכים לאשתו, אילנוקה.

זמן לא רב לאחר מכן, צוותי צלילה בדקו אזור בו טבעו סירות מפרש, ואיתרו את ג'יימס 'דני' הרסט בן ה-82. הוא דווח לאחרונה על הסירה, והוא אחד ממאות אנשים שדווחו כנעדרים מאז הסופה. רבים מהם, במזל, אותרו בחיים.

הרסט הוא האדם האחרון שדווח כנעדר במחוז לי כתוצאה מההוריקן, אבל לפחות 12 מקרים אחרים של נעדרים עדיין לא פתורים ברחבי מדינת הסאנשיין. 



YOU MIGHT ALSO LIKE