היעלמותה של בת ה-4 מאוקלהומה: המטפלת נעצרה - הרשויות עצרו את פינויי פחי האשפה
היעדרותה דווחה לפני שלושה ימים, אך יש חשש שאתנה בראונפילד נעלמה לפני שבוע. המשטרה עצרה את בת ה-31 שהשגיחה עליה ועל אחותה בת ה-5, שנמצאה לבד ברחובות

משטרת אוקלהומה ממשיכה בחיפושים אחר אתנה בראונפילד בת ה-4, שנעדרת מיום שלישי לאחר שאחותה בת ה-5 נמצאה הולכת לבדה בעיירה סיריל. 

בינתיים, המשטרה עצרה את אליסיה אדמס בת ה-31, שטיפלה בתי הבנות יחד עם בעלה, ומאשימה אותה בהזנחת ילדים. וכאשר החיפושים נמצאים בעיצומם, עם סוכנויות ממשלתיות שונות ומתנדבים רבים, הרשויות הודיעו על הפסקת פינוי האשמה כדי להימנע מהשמדת ראיות פוטנציאליות.

משרד החקירות של המדינה (OSBI), פרסם הצהרה בדף הפייסבוק המאשר את המעצר של אדמס, "בשתי עבירות של הזנחת ילדים. הסעיפים נובעים מטיפול בשתי הילדות, אחיות בנות 4 ו-5, שהיו בטיפולה ובטיפול בעלה".

הרשות עוקבת אחר כל מידע שהתקבל מאוקלהומה או ממדינות אחרות, "במאמץ למצוא רמזים למקום הימצאה של אתנה, ושירות פינוי האשמה בסיריל הושעה. נוסף על כך, אנליסטים בודקים סרטוני מעקב מרחבי האזור ומחפשים אחר ראיות שיכולות לסייע בחקירה".

יממה לאחר שדווח על כך שבת ה-4 נעלמה, דובר ה-OSBI ברוק ארבייטמן אמר כי "טרם נקבע" האם לבראונפילד נגרם נזק פיזי כלשהו, והוסיף כי מקום ההימצאות של הוריה הוא "חלק מהחקירה המתמשכת".

"כרגע, העדיפות העליונה שלנו היא לאתר אותה, ורק אז נבדוק מי אחראי לכך. אבל אנחנו צריכים למצוא את הילדה הקטנה הזו. היא קטנה, והיא נעדרת, והיא לבדה".

תדרוך האנשים המחפשים את אתנה 

הכוחות המבצעים חיפושים בשטח בודקים מבנים נטושים, נהרות ודרכי מים אחרים, ומשתמשים בכלבי גישוש ורחפנים. 

על פי הרשויות, אתנה בגובה של כ-90 ס"מ, עם עיניים כחולות ושיער חום בהיר, ובפעם האחרונה שהיא נראתה היא לבשה קפוצ'ון עם ציור של פרפר. 

כאשר לא ברור כמה זמן אתנה נעדרת לפני שדווחה ככזו, עובדת דואר מצאה את אחותה בת ה-5 מסתובבת לבדה בשדרות נברסקה בעיר סיריל בסביבות השעה 2:00 בצהריים. האישה אמרה שהילדה "ידעה שהיא לא במקום שהיא אמורה להיות, והודיעה למשטרה", ורק אז הרשויות הבינו שאתנה נעדרת. 

על פי משרד השריף של מחוז קאדו, ייתכן שאתנה בת ה-4 נעדרת כבר מה-6 בינואר. 

YOU MIGHT ALSO LIKE