דוגמן הכושר מקליפורניה שדקר 16 פעמים את המארח שלו בניו יורק - קיבל שמונה שנות מאסר
ימים בודדים לאחר שג'פרי טרייסי, אז בן 25, עבר לתפוח הגדול והחל לעבוד במועדון חשפנות - הוא לקח סכין מהמטבח והתנפל על גרגורי קנצ'ס בן ה-50 ודקר אותו בכל גופו

שמונה שנות מאסר נגזרו על דוגמן כושר שהורשע כי בשנת 2018 הוא עבר התקף זעם ודקר את שותפו לדירה יותר מ-15 פעמים.

השופט קרטיס פרבר גזר את דינו של ג'פרי טרייסי בן ה-30, במקור מגילרוי שבקליפורניה, כמעט ארבע שנים לאחר התקרית בה הגיע לבית של גרגורי קנצ'ס, שם התארח, ודקר פעמים רבות את בן ה-50.

"רק בזכות חסדי האלוהים, שרדתי את המתקפה שלך שכמעט שמה קץ לחיי", נכתב הצהרה מפי קנצ'ס, שלא הופיע במשפט אך דבריו הוקראו על ידי התובע.

אירוע הדקירה התרחש ב-14 באוגוסט 2018, ימים ספורים לאחר שטרייסי, אז בן 25, עבר לניו יורק והחל לעבוד במועדון חשפנות. 

על פי התביעה, טרייסי אחוז הטירוף דקר את קנצ'ס 16 פעמים, לאחר שהאחרון האשים אותו שנגע בחפציו. חלק מהאירוע תועד בפלאפון האישי של טרייסי.

"הראיות במשפט הוכיחו שהנאשם לקח סכין מהמטבח של מר קנצ'ס, הלך אחריו עד למסדרון הבניין, שם התעלם מהניסיונות החוזרים ונשנים של מר קנצ'ס לשכוח מהמריבה", אמר עוזר התובע המחוזי. 

קנצ'ס סבל מפציעות בצוואר, בכתף, בזרועות, בחזה, בצלעות ובגב. התובעים אמרו כי אחת הדקירות בצוואר הייתה יכולה להפוך לקטלנית שכן היא הייתה קרובה לעורק הראשי בסנטימטרים בודדים בלבד. 

הדוקר, שנמלט מהזירה ונפטר מהסכין, הודה באשמה של ניסיון רצח מדרגה שנייה ותקיפה מדרה ראשונה, חודש לאחר התקרית.

התובע הזכיר במשפט את השימוש של טרייסי בסטרואידים, וציין כי הוא הרוויח כסף על ידי סחר בסמים של משפרי ביצועים: "הסיבה שהזכרתי את זה, היא כי אני חושב שזה אומר  שצריך להסתכל על עדויות האופי עם גרגר מלח, כי ברור שהנאשם לא היה מספיק פתוח עם האנשים האלה". 

בהצהרה של קנצ'ס שהוקראה בביהמ"ש, נכתב: "ההתקפה שלך הותירה אותי עם צלקות רבות שהפחיתו את הדימוי העצמי שלי וגרמו לי להרגיש פחות אטרקטיבי עבור אנשים שאני עשוי להתעניין בהם. אני כבר לא יכול להסתובב בעיר בקלות שהייתה לי לפני. אני מרגיש כמו מטרה קלה יותר לפושעים, וחייב לתכנן את הנסיעות שלי על סמך כמה זמן אני אוכל לזוז בלי כאבים".

עוד טען קנצ'ס שהוא סובל מפלאשבקים, חרדה ומבעיות שינה כתוצאה מהטראומה שנגרמה לו.

טרייסי אמר במשפט: "הלוואי שיכולתי לחזור אחורה בזמן ובכלל לא להגיע לניו יורק, אבל אני מבין שהאופציה הזאת לא קיימת… אני לא אדם אלים, מעולם לא הייתי חלק ממריבה פיזית לפני התקרית ב-2018".

התובעים ביקשו תחילה 10 שנות מאסר, נוסף לחמש שנים על תנאי, בעוד שההגנה טענה כי חמש שנים מאחורי סורג ובריח יספיקו. לבסוף, טרייסי קיבל שמונה שנים על הרשעה בתקיפה. 

"קווינו שהשופט יגזור עליו את המינימום של חמש שנים, אבל הוקל עלינו שהשופט גזר פחות שנים ממה שהתובעים המליצו", אמר הסנגור תומאס א. קניף. 

YOU MIGHT ALSO LIKE