אחד מחמשת הנחשים הגדולים בעולם תועד בפלורידה
שלושה חברים נסעו באזור האוורגליידס כאשר לפתע, באמצע הכביש, הם ראו נחש פיתון בורמזי באורך של כ-4.5 מטרים: "היינו מופתעים שפיתון יכול להגיע לגודל כזה"

אחד מחמשת הנחשים הגדולים בעולם, פיתון בורמזי באורך של כ-4.5 מטרים, תועד בפלורידה.

קימברלי סטרמפאק קלארק נסעה עם שני חברים בדרך האוורגליידס, אזור הנחשב כסביבה הטבעית הטרופית הגדולה ביותר בארצות הברית, אז הם ראו באמצע הכביש את הנחש העצום.

היא העלתה תצלום של הפיתון הבורמזי לרשתות החברתיות, והסרטון נצפה עשרות אלפי פעמים, שם ניתן לראות את הנחש זוחל על פני הכביש. 

"מעולם לא ראיתי נחש כל כך גדול בטבע, במיוחד פיתון", אמרה קלארק, צלמת, בראיון ל'ניוזוויק'. "חיפשנו בעיקר עופות דורסים וציפורים אקזוטיות. אנחנו גם סורקים את השדות לאיתור חיות בר אחרות, אך מעולם לא ציפינו לפיתון ענק בכביש".

קלארק עצרה את המכונית, והשלושה יצאו החוצה כדי להתבונן בנחש מקרוב. "ניגשנו אליו לאט מאוד, בזהירות רבה. כשהיינו קרובים, היינו די בטוחים שזה פיתון, וזה עורר בנו הרבה רגשות. הרגשנו עצובים שהפיתונים פולשים לאזור השמור בפלורידה. הרגשנו מופתעים שפיתון יכול להגיע לגודל כזה. הרגשנו בהלם ממה שכנראה תהיה חוויה של פעם בחיים".

כאמור, פיתון בורמזי הוא אחד מסוגי הנחשים הגדולים בעולם, ומקורו בדרום מזרח אסיה. בעוד שהם מסווגים כפגיעים להכחדה בבית הגידול המקורי שלהם, הם נחשבים גם כזן פולש בפלורידה ונחשבים לאיום על חיות הבר המקומיות. 

YOU MIGHT ALSO LIKE