נחשף: השוטר שחטף נערה מקליפורניה ורצח את משפחתה - שוחח עם קטינות במשך שנים
ה'לוס אנג'לס טיימס' פרסם אלפי התכתבויות מלפני שבע שנים, בין אוסטין לי אדוארדס, אז בן 20, לילדה בת 13. השיחות היו עם אופי מיני והציגו אדם אובססיבי ואובדני

השוטר מווירג'יניה שהכיר באינטרנט ילדה בת 15 מקליפורניה, הגיעה עד אליה כדי לרצוח את משפחתה ולחטוף אותה - שלח הודעות לקטינות במשך כמעט עשור לפני הפיגוע המחריד שביצע.

אדוארדס (צילום: AP)

ה'לוס אנג'לס טיימס' פרסם הודעות בין השוטר אוסטין ליד אדוארדס בן ה-28 לקורבן שלו, כיום בת 21, אשר מוכיחות כי הסטייה שלו כלפי ילדות צעירות החלה לפני לפחות שבע שנים, שהסתיימה בהתאבדותו לאחר שחטף בחודש נובמבר את בת ה-15, בפניה הציג את עצמו כבן 17. 

הצעירה, אז הייתה בת 13 בסך הכל, הראתה לעיתון לפחות 4,000 הודעות שקיבלה מהשוטר, שביניהן הוא ביקש ממנה תמונות עירום. וללא ספק, אדוארדס היה מודע לכך שהיא הייתה קטינה. 

באחת השיחות, אדוארדס התוודא בפני הצעירה כי הוא בן 20, ואילו זאת ענתה לו: "אני בת 13". 

לאחר שהכירו אחד את השנייה בתוכנת הצ'אט Omegle ב-2014, השניים שוחחו במשך שנתיים לפחות, פעמים רבות שיחות בעלות אופי מיני. הצעירה טוענת כי היא מעולם לא הסכימה לשלוח לו תמונות עירום, אם כי אדוארדס התייחס אליה כ"זוגתו" ושלח לה תמונות עירום של עצמו.

יתרה מכך, במספר מהשיחות ביניהם אדוארדס הציג בפניה את אוסף הסכינים שלו והגרזנים שהיו ברשותו. בשנת 2016, אדוארדס ניסה להתאבד עם אחד הגרזנים הללו. 

לדברי הצעירה, אדוארדס שיתף אותה עם מחשבותיו האובדניות, ואמר לה לעתים קרובות שהיא האדם היחיד שיש לי, ואיים להתאבד עם היא תנתק עמו את הקשר. בשלב מסוים, הוא אמר לה שהיא הסיבה היחידה שלו להמשיך לחיות. 

לאחר שנתיים של הודעות, וכמה ניסיונות להיפרד, הילדה החליטה לחסום את אדוארדס. הוא המשיך לשלוח לה הודעות מחשבונות פייסבוק שונים, למרות שמעולם לא שיתפה אותו בשמה האמיתי. 

ולמרות הכל, אדוארדס הצליח להתגייס למשטרת וירג'יניה בשנת 2021. שנה לאחר סיום לימודיו, הוא החל לעבוד במשרד השריף של מחוז וושינגטון. 

בנובמבר האחרון, אדוארס הגיע לביתה של ילדה בת 15 מקליפורניה, אותה הכיר באינטרנט. הוא רצח את אמא שלה, כמו גם את סבא וסבתא שלה, והצית את ביתם. אז, הוא חטף את הילדה. 

שכנים דיווחו למשטרה על צרחות ואז על שריפה, והעידו כי ראו גבר מכניס בכוח ילדה את מכוניתו. השוטרים הצליחו לאתר את החשוד, אז התפתח קרב יריות עד שאדוארדס התאבד עם האקדח שהיה ברשותו. הילדה לא נפצעה פיזית.

כעת, הצעירה שפרסמה את הודעות הטקסט ביניהם, אמרה שהיא בכלל לא מופתעת מהמקרה המזעזע, כי היא "ידעה כמה הוא מפחיד".

"זה פשוט מטורף שהוא התגייס למשטרה, למרות שידעו את בעיות בריאות הנפש שלו. אני לא מבינה איך הוא עבר את כל זה, כי זה היה כל כך בולט שיש לו כל כך הרבה בעיות". 

YOU MIGHT ALSO LIKE