חשד לטרור מחוץ ללאס וגאס: פרץ מחסום בחווה סולארית והצית את רכבו
רשויות החוק איתרו את החשוד כיממה לאחר ההצתה, שגרמה להשבתת המתקן שמספק חשמל לנכסי MGM בלאס וגאס, באזור אגם מיד הנמצא כ-45 ק"מ מהמקום. בין היתר הוא יועמד לדין בגין עבירות טרור

גבר בן 34 צפוי לעמוד לדין בגין עבירות טרור לאחר שפרץ מחסום בחווה סולארית מצפון ללאס וגאס והצית את מכוניתו - דבר שגרם להשבתת המקום.

החווה הסולארית שבה התרחשה התקרית המשונה

ביום רביעי האחרון, בסביבות השעה 11:30 בבוקר, שוטרי משטרת לאס וגאס הוזעקו לחווה הסולארית בכביש מהיר 93 - כ-40 ק"מ צפונית מהסטריפ המפורסם של עיר החטאים. עובדי המקום היו אלו שהזעיקו את המשטרה לאחר שמצאו רכב בוער במקום. 

מדובר בחווה סולארית ענקית במיוחד שמופעלת ע"י חברה בשם Invenergy, והיא מספקת חשמל לגופים רבים בלאס וגאס, בינהם כלל נכסי MGM Resorts.

במשטרה סיפרו שהנהג, שבהמשך זוהה כמוחמד מסמריאן בן ה-34, התנגש בעוצמה עם רכבו בשער המתקן, ולאחר מכן הצית את כלי הרכב בסמוך למה שהוגדר "אזור רגיש" במקום.

במשטרה הוסיפו כי לפי החשד, מסמריאן פרץ את המחסום כבר בשעות הלילה המאוחרות של יום שלישי, לאחר שעובדי המקום עזבו. עם זאת, שריפת כלי הרכב החלה רק לקראת חצות.

החשוד בוהה במצלמת אבטחה בעת שרכבו נשרף

מסמריאן תועד כשהוא מצית את כלי הרכב, מתיישב בסמוך למשך קרוב לרבע שעה ולאחר מכן עוזב את המקום ברגל.

למעשה, חוקרי המשטרה הגיעו אל החשוד לאחר שבתוך כלי הרכב נמצאו מספר מכשירים דיגיטליים - אייפון ושני מחשבים ניידים - שבהם נמצאו חשבונות השייכים למסמריאן.

החשוד אותר ביום חמישי האחרון - למחרת השריפה - בחוף בולדר שבאגם מיד. עדיין לא ברור כיצד הגיע מהחווה הסולארית לבולדר סיטי שנמצאת במרחק של כ-45 ק"מ.

לצד עבירות כגון הסגת גבול והצתה, מסמריאן צפוי לעמוד לדין גם בגין עבירות טרור.

בחווה הסולארית טוענים כי נגרם נזק עצום למתקן, ויידרשו לפחות שנתיים על מנת להחליף את כל החלקים שניזוקו.

YOU MIGHT ALSO LIKE