"חדשות הרסניות": מחוקק מקונטיקט חזר מטקס ההשבעה של המושל - ונהרג בתאונה חזיתית
הנהגת שאחראית למותו של קוונטין וויליאמס בן ה-39, פוליטיקאי אהוב במדינה, נסעה נגד כיוון התנועה וגם כן נהרגה בהתנגשות. הדגלים הורדו לחצי התורן, וכל פעילות חקיקתית נדחתה

תאונת דרכים קשה עם תוצאה טרגית אירעה ביום חמישי בלילה, כאשר נציג דמוקרטי ממדינת קונטיקט היה בדרך לביתו מטקס ההשבעה של המושל - ונהרג בהתנגשות חזיתית עם רכב שנסע נגד כיוון התנועה.

קוונטין וויליאמס בן ה-39 ממידלטאון, נהרג בהתנגשות שהתרחשה קצת לאחר השעה 12:30 בלילה, שעות ספורות לאחר שהחל רשמית את הכהונה השלישית שלו, כמו כן הוא בדיוק נכנס לתפקיד יו"ר משותף של ועדת העבודה ועובדי הציבור של האסיפה הכללית. 

המשטרה מסרה כי וויליאמס נסע דרומה בכביש 9 בקרומוול, לכיוון מידלטאון, כאשר הנהגת קימדה מוסטפאג' בת ה-27 נסעה נגד כיוון התנועה והתנגשה ברכבו, שעלה באש. גם הנהגת, לה הרשעות פליליות קודמות, החל מתקיפה ועד הפרות סדר, נהרגה בתאונה הקשה. 

המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה, ובודקות אם למעורבים היה אלכוהול או סמים בדם. לא היו עוד נפגעים בתאונה. 

חבריו המחוקקים היו בהלם למשמע החדשות הטרגיות, ובניין הקפיטול וכל הפעילות החקיקתית נדחתה עד ליום שני. המושל נד למונט הורה להוריד את הדגלים לחצי התורן:

"אלו הן חדשות הרסניות, ואני מאוד עצוב מהטרגדיה הזאת. לקוונטין הייתה אישיות אופטימית מדבקת, והוא בהחלט אהב את ההזדמנות שניתנה לו לייצג את ביתו, מידלטאון, בקפיטול המדינה. השירות הציבורי היה התשוקה שלו". 

הסנאטור מתיו לאסר, דמוקרט ממידלטאון שהיה כמו המנטור של וויליאמס, שכן הוא דחף את חברו הוותיק להתמודד על המושב בבית הנבחרים, אמר: "הייתי כל כך גאה בו ובהישגים המדהימים שלו, והיו לי כל כך הרבה תקוות למה שהוא עוד עתיד לעשות".

"רק אתמול בלילה, עם הנשף של המושל, הוא הלך לפגישת עבודה עם יו"ר הלייבור שלו והם העלו בחירוף נפש את התוכניות שלהם לישיבת החקיקה הנכנסת. אז זה פשוט צובט בלב", אמר לאסר. וויליאמס היה האפרו-אמריקאי הראשון שייצג את מידלטאון.

 "אני בהלם", אמר יושב ראש בית הנבחרים הדמוקרטי, מאט ריטר. "וויליאמס היה חבר יקר עבורי, ואני מצולק מהאובדן הפתאומי שלו".

"יהיה לנו זמן להרהר על עבודתו של וויליאמס כמחוקק בשבועות הקרובים, אבל כרגע אני מתאבל עמוקות על חברי, ושולח את כל אהבתי לקריסה, קווין ומשפחתו של וויליאמס. כולנו נתגעגע אליו".

מנהיג המיעוט בבית הנבחרים, וינסנט קנדלורה הרפובליקני, אמר: "הנציג וויליאמס היה מנהיג צעיר ומתהווה שאיזן בין מיומנות מחשב שצופה לפני העתיד, לתשוקה וכריזה בעבודתו בקפיטול ובקהילה שלו". 

YOU MIGHT ALSO LIKE