מיאמי: לפחות 10 פצועים באירוע ירי במהלך צילומים לקליפ של הראפר פרנץ' מונטנה
עד ראייה סיפר לחדשות כי האש נורתה לאחר שוד של שעון וארנק של אחד האנשים שצפו בצילומים, שהתקיימו מחוץ למסעדה במיאמי גארדנס. "נשמע כמו רובה סער"

עשרה בני אדם נורו מחוץ למסעדה במיאמי גארדנס, במהלך צילומים לקליפ של הראפר פרנץ' מונטנה שהתקיימו ביום חמישי בערב. 

הירי דווח בסביבות השעה 8:00 בערב, במגרש החניה של מסעדת 'דה ליקינג' הממוקמת בצפון מערב השדרה ה-27 ורחוב 177. זאת, כאמור, בזמן שהראפר צילם קליפ לאחד השירים שלו יחד עם Rob49.

כוחות של המשטרה המקומית וצוותי הצלה הגיעו במהרה למקום ומצאו זירה עם פצועים רבים. הרשויות אמנם לא אישרו את מספר הנפגעים, אך מקורות אמרו לאתרי החדשות כי מדובר בעשרה בני אדם. 

פרמדיקים וצוותי חילוץ וכיבוי של מיאמי-דייד העבירו במסוק ארבעה קורבנות לבית חולים באזור, כאשר אחד מהם במצב קשה. שאר הפצועים פינו את עצמם למרכזים רפואיים, ומצב הפצועים אינו ידוע בשלב זה. מה שכן, אין הרוגים באירוע.

עד הראייה סד מוגול, סיפר לאתר חדשות כי הוא יצא מהמסעדה כדי לראות את הראפר מצלם את הקליפ שלו. בשלב מסוים, הוא סיפר, השעון והארנק של אחד האנשים שעמדו בקהל וצפו בצילומים נשדד, מה שגרם לסערה במקום. 

הוא הסביר: "היו לפחות 13, 14, 15 יריות. זה קרה מאוד מהר. זה היה נשמע כמו רובה סער. התחלתי מיד לרוץ, והסתכלתי אחורה, ואז החלטתי פשוט להתכופף, ואנשים התחילו לבקש ממני עזרה".

תיעוד שפורסם ברשתות החברתיות של רגעים לאחר הירי, מציג כמה אנשים שרועים על הקרקע עם דם מסביבם, בזמן שצוותי הצלה ועוברי אורח מנסים לסייע. 

הבלשית דיאנה גורג ממחלקת המשטרה של מאימי גארדנס, אמרה: "אנחנו עדיין חוקרים את האירוע. כן, היו מספר יריות ומספר פצועים. אבל אנחנו עדיין חוקרים, ולא יכולים לאשר שום מספר כרגע, כי הכל עדיין טרי".



YOU MIGHT ALSO LIKE