החשוד ברצח ארבעת הסטודנטים הוא טבעוני - ובית הכלא יתאים את עצמו לתזונה שלו
בני משפחה סיפרו כי בריאן קוהברגר בן ה-28 מקפיד יתר על המידה על התזונה שלו, וכעת גורמים רשמיים אמרו שיאפשרו לו להמשיך באידיאולוגיה שלו, "אבל לא נקנה לו סירים חדשים"

בריאן קוהברגר, החשוד ברצח ארבעת הסטודנטים, הועבר מבית הכלא בפנסילבניה אל איידהו - שם הוא יעמוד בפני ארבעה אישומי רצח מדרגה ראשונה. כעת, גורמים רשמיים בכלא אמרו כי הם ינסו להתאים את עצמם לתזונה הטבעונית של החשוד.

שריף מחוז לאטה, ריצ'רד סקילס, אמר לאתר החדשות NewsNation כי בית הכלא המחוזי מוכן להיענות לאורח החיים התזונתי של קוהברגר.

עם זאת, השריף סקילס אמר: "אבל אנחנו לא מתכוונים לקנות סירים ומחבתות חדשים או משהו כזה", זאת בהתייחס לדיווחים כי דודתו של החשוד סיפרה כי היא הייתה צריכה לקנות כלי בישול חדשים כדי להכין לו אוכל.

דמותו של קוהברגר נחשפת לאט לאט. בזמן הרצח, הוא היה סטודנט לתואר שני בקרימינולוגיה, והתברר כי הוא מקפיד מאוד על תזונה טבעונית. קרובת המשפחה סיפרה ל'ניו יורק טיימס' כי לבן ה-28 יש 'OCD' לגבי הרגלי האכילה שלו, והוא אילץ את משפחתו לקנות סירים חדשות כדי שהאוכל שלו חלילה לא יתבשל בכלים ששימשו להכנת בשר.

עוד לפני שקוהברגר הועבר לבית הכלא במחוז לאטה, לחשוד היו דרישות תזונתיות בבית המאסר במונרו, פנסילבניה.

ביום חמישי, קוהברגר הגיע לבית המשפט באיידהו, שם התובעים והמשטרה חשפו את התיק שלהם נגדו, כולל כיצד ה-DNA שלו נמצאה על הסכין. השופטת מייגן מרשל דחתה את הבקשה לקביעת ערבות עבורו, ולאורך כל הדיון בעניינו, שנמשך כעשר דקות, החשוד הסתכל רק על השופטת. 

רוב הדיון קוהברגר נשאר יחסית אדיש, אך החל להתנדנד מעט כאשר השופטת אמרה לו שהוא עומד בפני עונש מוות, אם אכן יורשע ברצח של איתן צ'אפין וזאנה קרנודל בני ה-20, וקיילי גונקאלבס ומדיסון מוגן בנות ה-21, באמצע הלילה בביתם הסמוך לקמפוס בעיר מוסקבה שבאיידהו. 

YOU MIGHT ALSO LIKE