התאונה בה רכב טסלה דהר מצוק במגלשת השטן - נחקרת כניסיון רצח והתאבדות
הרשויות עצרו את אב המשפחה בחשד שהאיץ בכוונה את רכב הטסלה בה נסע עם אשתו ושני ילדיו הקטנים - סטה מהכביש והתרסק איתם מגובה של 250 רגל. בנס, כולם שרדו

התאונה הקשה בצפון קליפורניה נמצאת כעת בחקירה פלילית, כאשר הרשויות עצרו את הנהג בחשד שדהר בכוונה עם רכב הטסלה בו נסע עם אשתו ושני ילדיו, ושיגר אותו מצוק בדרך מגלשת השטן. 

דרמש ארווינד פאטל בן ה-41 מפסדינה, מואשם כעת בניסיון רצח וסיכון ילדים, לאחר שהוא, אשתו בת ה-41 ושני ילדיהם - בני ארבע ושבע - חולצו ביום שני ממורד צוק, 250 רגל מתחת לכביש בו נסעו. 

סיירת הכביש המהיר של קליפורניה (CHP) קבעה כי "בהתבסס על העדויות שנאספו, החוקרים פיתחו סיבה אפשרית להאמין שהאירוע הזה היה מעשה מכוון".

האב, רדיולוג במקצועו, נעצר ביום שני בלילה בעודו מאושפז בבית החולים סטנפורד, ועם שחרורו הוא ייכלא במחוז סן מטאו. גם אשתו, נהה, וילדיהם נפצעו במצב קשה-בינוני, אך בנס כולם צפויים לשרוד את ההתרסקות. 

ה-CHP אמר כי כעת נבדק מה היה מצב הנהיגה של רכב הטסלה כאשר התאונה התרחשה, אבל שזה "לא נראה כגורם תורם לאירוע הזה". 

כזכור, הרשויות קיבלו קריאה על רכב טסלה שסטה מהכביש המהיר 1 ליד פסיפיקה, ונפל במורד הצוק מדרום למנהרת טום לנטוס, בסביבות השעה 10:50 בבוקר יום שני.

רובין ג'ונסון, שנסעה ליד רכב הטסלה והייתה זו שהתקשרה למוקד 911, נזכרה במה שעבר במוחה כאשר ראתה את התאונה: "וואו, הוא נוסע מהר מאוד כדי לצאת מהיציאה הזו. הוא לא אמור לעלות ככה… ואני יכולה לראות במראה האחורית שלי את המכונית הזאת פשוט עוברת מעבר לקצה, וישר למטה".

כ-40 אנשי חילוץ הגיעו לזירת התאונה והחלו מיד בפעולות הצלה. הם השתמשו בחבלים כדי לרדת במדרון ההר כדי להגיע למכונית ולפרוץ את הדלת. הם לא ציפו למצוא אף אחד בחיים, ומאוד הופתעו כאשר ראו את כל הארבעה עדיין בהכרה. 

תחילה, הם חילצו את הילדים מהמכונית, והניפו אותם למעלה הצוק עם החבלים. כאשר הם חזרו מטה, הם הוציאו את זוג ההורים עם סיוע אווירי.

סרטונים מהרגעים הדרמטיים שפורסמו ברשתות מראים את הצוותים ומסוקים מרחפים אוספים את המבוגרים ומביאים אותם לאזור מבטחים, שם חיכו פרמדיקים שהעניקו להם טיפול רפואי ראשוני. 

YOU MIGHT ALSO LIKE