חגגתם אתמול קצת יותר מדי וקמתם עם הנגאובר? כך תיפטרו ממנו במהירות שיא
קבלת השנה החדשה מובילה מיליוני אנשים ברחבי העולם לחגוג ולשתות אלכוהול עם חברים ומשפחה, מה שמוביל פעמים רבות להנגאובר בבוקר של אחרי. אז מה עושים כשצריך לתפקד וללכת לעבודה? הנה כמה טיפים מעולים

אחרי החגיגות של אתמול קמתם הבוקר, והכל הרגיש נורא. השמש מציקה, כל רעש עושה כואב בראש, ויש לכם אפס חשק לצאת מהמיטה. לתופעה הלא נחמדה הזו יש שם והוא - הנגאובר. החדשות הטובות הן שבאמצעות כמה טיפים נהדרים, תוכלו להיפטר ממנו, ובמהירות מפתיעה. 

ראשית, מדוע הנגאובר קורה?

למעשה, מדובר על תהליך של סילוק עודפי האלכוהול מהגוף אשר נעשה על ידי מערכת השתן, מה שגורם לאיבוד נוזלים והתייבשות, שגורמת לחלק מתסמיני ההנגאובר הקלאסיים. כדי להתגבר על כך הגוף מייצר אנזימים שתפקידם לפרק את האלכוהול, וככל ששותים יותר אלכוהול, יש יותר אנזימים. תהליך פירוק האלכוהול על ידי האנזימים האלה בדרך כלל מלווה בכאבים ולעתים גם בירידה ברמות הסוכר בדם, מה שעלול לגרום לבחילה ואפילו למצב רוח מדוכדך.

הנה כמה מזונות שנמצאו שיעזרו לכם להקל על ההנגאובר ואף להיפטר ממנו במהירות:

עלים ירוקים, בננות ושקדים

מאכלים המכילים את מינרל האשלגן אותו מאבדים בשתן. הם יעזרו לכם לקבל כמות טובה של אשלגן בלי לאכול יותר מדי, כי לא תמיד מתחשק לאכול בהנגאובר.

מרק מיסו

מרק מיסו יפני יעזור לכם להשיב לגוף נוזלים, חומצות אמינו ומלחים שיתרמו להתאוששות מהירה, גם אם אתה סובלים כעת מחוסר תיאבון מוחלט. 

שיבולת שועל 

תורמת לאיזון רמות הסוכר בדם לאורך זמן, וכתוצאה מכך עוזרת למנוע תחושה רעה. אפשר לאכול אותה בצורת דייסה חמה או קרה.

מים

שתיית מים בבוקר שאחרי חשובה מאוד. השתדלו לשתות כמויות קטנות בכל פעם ולאורך כל היום.

 

תה ג'ינג'ר 

יעילותו של הג'ינג'ר נגד בחילות ותחושות לא נעימות לגמרי עובד גם במקרה של הנגאובר. כדי לקבל את המקסימום מתה הג'ינג'ר גרדו את השורש בפומפייה ורק אז תחלטו אותו במים. הגירוד מאפשר לחומר הפעיל בג'ינג'ר ספיגה יעילה יותר בגוף.

YOU MIGHT ALSO LIKE