פלורידה, טקסס ואריזונה - תתחדשו: וולמארט החלה שירות משלוחים עם רחפנים
הרשת הקמעונאית הגדולה, יחד עם חברת DroneUp, השיקה רשמית את השירות החדש לכמה יעדים נבחרים, כמו טמפה ודאלאס, ובהמשך תכסה אזורים נוספים

לקוחות וולמארט בפלורידה, טקסס ובאריזונה יזכו להיות הראשונים להשתמש בשירות החדש של החברה - משלוח עד הבית עם רחפנים.

שירות הרחפנים של החברה הקמעונאית הושק רשמית בימים האחרונים עבור לקוחות נבחרים בטמפה ובאורלנדו שבפלורידה, בפיניקס שבאריזונה ובדאלאס, טקסס. 

וולמארט, שהיא הרשת הקמעונאית הגדולה בארצות הברית, עובדת עם ספקית שירותי הרחפנים הלאומית DroneUp מאז שנת 2020, אז החלה לנסות להפעיל משלוחים לאיסוף ערכות קורונה ביתיות. 

במאי 2022, החברה הודיעה שהיא מרחיבה את רשת המשלוחים שלה כדי להגיע ל-4 מיליון בתי אב בארצות הברית, בשש מדינות כולל אריזונה, ארקנסו, פלורידה, טקסס, יוטה ווירג'יניה, בהבטחה לעד סוף השנה, בסך הכל ב-23 ערים. 

טופ ווקר, מנכ"ל חברת DroneUp, אמר שהמשימה של החברה היא "להגדיר את תקן הזהב למשלוחים על ידי רחפנים. הגישה שלנו היא ייחודית, אנו מתרגלים בטיחות מעל הכל ומשלבים טכנולוגיה חדישה".

הוא הוסיף ואמר כי התקשורת ומערכת היחסים של החברה שלו עם מנהל התעופה הפדרלי, ה-FAA, "הייתה גם קריטית להצלחה שלנו כאשר בנינו תשתית שתומכת בצמיחה ובתוכניות קריירה נהדרות למפעלים בהווה ובעתיד". 

וכך, אותם רחפנים מופעלים על ידי טייסים מוסמכים הפועלים במסגרת הנחיות ה-FAA , והם יורידו חבילות "למיקום הבטוח ביותר של בית הלקוח", כפי שמסרה וולמארט. 



YOU MIGHT ALSO LIKE