הן פתרון מושלם וחוסכות זמן יקר, אך האם הן גם בריאות? כל מה שכדאי לדעת על מחיות מזון לתינוקות
עבור הורים רבים, מחית מזון לתינוק היא הצלת חיים של ממש. המוצר המבוקש לא רק חוסך זמן והתעסקות, אלא גם מהווה את הפתרון המושלם ליציאה זריזה מהבית. אך מה לגבי איכות המוצר? האם הוא בריא לתינוק שלכם? הנה כל המידע

קשה להתעלם מנוכחותן של מחיות הפירות והירקות המוכנות לאכילה. בכל זאת, מדובר על הפתרון המושלם עבור הורים, והורים עסוקים בפרט - פותחים ומאכילים - בלי לבשל, בלי ללכלך ובלי לעבוד קשה. ובכל זאת, נשאלת השאלה האם המוצר המושלם הזה גם עונה על הצורך של התינוק בארוחה מזינה?

ובכן, באופן כללי, ההמלצה היא להכין מחית פירות או ירקות בבית מירקות או פירות טריים, כיוון שבמקרה כזה אנו יודעים בדיוק מה הרכיבים בתוך המנה. אם בכל זאת אין אפשרות להכין בבית מסיבה כזו או אחרת, רצוי לדעת כי מחית כזאת אמורה להכיל רסק של פירות או ירקות, כאשר הרכב ואחוז הפרי משתנים מחברה לחברה.

חשוב לשים לב שכמות הפרי גבוהה ונמצאת במקומות הראשונים ברשימת הרכיבים. בדרך כלל מחית בננה, תפוח או מחיות המשלבות פירות וירקות עונות על הדרישה הזאת. שימו לב כי מחית שיש בה כמות גדולה של עמילנים, סוכרים או מיצים מורידה מערכו התזונתי של המוצר. 

ככל שהרשימה קצרה יותר, כך המוצר נחשב איכותי יותר והסיכוי שהוא מכיל רכיבים בלתי רצויים פוחת. בנוסף, נסו לבחור את המחית אשר משמיעה מין "קליק" בזמן הפתיחה, מוצר כזה מבטיח כי דאגו לחטא את הכל לפני המילוי.

במילים אחרות, כאשר קונים מוצר איכותי וטוב, מחית מזון לתינוקות היא לא דבר רע. כך למשל, לרוב המחיות מוסיפים ויטמינים שונים ובעיקר ויטמין C, המשמש גם כחומר שימור וכך המוצר נשמר לאורך זמן.

לסיכום, האכלה במחית היא אופציה טובה בעיקר ליציאה מהבית, כשאין לכם אפשרות לרסק ולהאכיל במקום. לעומת זאת, כשאתם נמצאים במרחק נגיעה מהבלנדר, שווה לעשות מאמץ ולהקדיש כמה דקות כדי לטחון את המזון ולהעניק לילד שלכם את המנה האידיאלית, הטריה והבריאה ביותר.

YOU MIGHT ALSO LIKE