הרשויות בלוס אנג'לס תפסו והמיתו את "החתול של הוליווד"
פומת ההרים בן ה-12, אולי היונק המפורסם ביותר באל.איי, התנהג לאחרונה בצורה שהדאיגה את רשויות הבר. פקחים תפסו אותו, ווטרינרים גילו מספר מחלות ופגיעות קשות מרכב

פומת ההרים המפורסם בלוס אנג'לס, אשר מכונה "החתול של הוליווד", נלכד מוקדם יותר השבוע לצורך הערכה בריאותית - במהלכה רשות חיות הבר החליטה להרדים אותו. 

הפומה, אשר מכונה P-22 וחיה בפארק גריפית' שבאזור לוס אנג'לס, סבל מפציעות קשות ומבעיות בריאות כרוניות, כך לפי ההודעה של מחלקת הדגים וחיות הבר של קליפורניה. 

היונק הגדול נלכד ב-12 בדצמבר על ידי פקחים של רשות חיות הבר ושל שירות הפארקים הלאומיים, זאת לאחר שמספר תושבים דיווחו כי הוא תקף את הכלבים שלהם ולאחר שהוא נצפה באזורים מאוד מאוכלסים, כמו לוס פליס וסילבר לייק. 

וטרינרים ביצעו בדיקה גופנית, בדיקת תפקוד איברים ובדיקת מחלות זיהומיות, והם זיהו פציעות משמעותיות המצביעות על כך שהוא ככל הנראה נפגע מרכב. כמו כן, נמצאו "מחלות קיימות משמעותיות", כולל ירידה כרונית במשקל ומחלת כליות בלתי הפיכה. 

המומחים הסבירו כי הפומה הזה הוא "מבוגר עבור חתולי בר, ושינויים כאלה בהתנהגות, יחד עם עדויות לשינויים פיזיים, יכולים להעיד על קושי להמשיך ולשגשג בטבע". 

"בהתבסס על גורמים אלה, המתת חסד בחמלה בהרדמה כללית הומלצה פה אחד על ידי הצוות הרפואי של פארק גן החיות של סן דייגו, ופקידי רשות חיות הבר קיבלו את ההחלטה לעשות זאת ביום שבת", מסרה המחלקה. 

הפומה, כאמור מכונה "החתול של הוליווד" וגילו המוערך הוא 12 שנים, היה מבין הפומות הראשונות שהרשויות החליטו לעקוב אחריהם. מאז נפתחו מספר חשבונות ברשתות חברתיות המוקדשות לו, שכללו תמונות וסיפורים עליו. 

YOU MIGHT ALSO LIKE