ימי החנוכה מתקרבים: המנורה הגדולה בעולם הוצבה במנהטן
החנוכייה מתנשאת לגובה של 11 מטרים, והיא הוצבה בשדרה החמישית ליד הסנטרל פארק. רב חב"ד שינהל את טקסי הדלקת הנרות: "המנורה הזו היא סמל למסירות העיר ניו יורק"

לקראת חג החנוכה שיחל בשבוע הבא, מנהטן הציבה הבוקר (חמישי) את החנוכייה הגדולה בעולם. 

המנורה, שעוצבה על ידי האמן הישראלי יעקב אגם, מתנשאת לגובה של 11 מטרים ועומדת בשדרה החמישית ורחוב 59 בגרנד ארמי פלאזה, ליד הסנטרל פארק.

כאשר המונים יתאספו סביב החנוכייה כבר ביום חמישי בשעות הבוקר, כדי להציג את חוזקתם אל מול העלייה האחרונה באנטישמיות, החל מיום ראשון הקרוב ייערך טקס הדלקת החנוכייה על ידי ארגון צעירי אגודת חב"ד, זאת לצד מוזיקה חיה וריקודים.

הרב שמואל מנחם בוטמן, מנהל חב"ד בארצות הברית, אמר: "חנוכה הוא חג בו חוגגים את הגאולה המופלאה של העם היהודי ממי שאיחלו לו רע. בעוד מתמודדים עם החושך, החנוכייה הזו משמשת סמל למסירות של העיר ניו יורק להתמיד ולחגוג את כל אזרחיה, כפי שהם".

כאמור, בין ה-18 בדצמבר ועד ה-22 בדצמבר ייערך טקס הדלקת החנוכייה בשעה 5:30 בערב, שעון מקומי. ביום שישי, ה-23 לחודש, הטקס ייערך בשעה 3:30 אחר הצהריים לפני כניסת השבת, ואילו ב-24 בדצמבר הדלקת הנרות תיערך בשעה 8:30 בערב. ביום ראשון, נר אחרון יודלק בשעה 5:30 בערב. 

YOU MIGHT ALSO LIKE