בין חיים ומוות: שוטרת מפלורידה נחשפה למנת יתר של פנטניל - וביקשה לפרסם את התיעוד
במהלך מחסום משטרתי יזום, השוטרת מצאה שטר מגולגל ובתוכו אבקה, שהגיעה למערכת הנשימה שלה בגלל הרוח. היא כמעט מתה באותו הערב, אך במזל ניצלה בזכות חבריה לצוות שהעניקו לה טיפול במהירות

תקרית חריגה ומפחידה אירעה ביום שלישי במהלך מחסום תנועה בפלורידה, כאשר שוטרת נחשפה לכמות פנטניל שגרמה לה למנת יתר, וחייה ניצלו לאחר שקיבלה שלוש מנות של נרקן - אנטגוניסט אופיואיד. 

התיעוד המזעזע ממצלמת גוף אחד השוטרים מראה את הרגע שבו שוטרת העיר טבארס, קורטני באניק, קיבלה את שלוש המנות של התרופה שמקטינה או מבטלת את השפעת הפנטניל, בעודה שוכבת ללא תזוזה בצד הכביש.

על פי הדיווחים, במהלך פעילות משטרתית יזומה, באניק ועמיתיה עצרו רכב, ובו נמצא שטר דולר מגולגל שבתוכו היה כמות של פנטניל. הסם הקטלני משפיע בקלות רבה מאוד על בני אדם, וזמן קצר לאחר המגע עם החומר - באניק החלה לחוות קשיים בנשימה.

אחד מאנשי הצוות הבחין שהיא נחנקת, ו"יוצאת ונכנסת להכרה, וזקוקה לטיפול רפואי מיידי", מסרה משטרת טבארס.

הקצין ושניים נוספים החלו מייד להעניק לה טיפול. בקור רוח מרשים, הם הניחו אותה על הקרקע, והוציאו במהירות את ערכת הנרקן שיש ברשותם.

לאחר מספר רגעים הכרתה הוחזרה והיא החלה לדבר, אך שוב היא איבדה אותה והפסיקה לנשום. "היא הייתה חסרת חיים לחלוטין. היא נראית מתה בסרטונים האלה", אמרה חברתה לצוות קורטני סאליבן. ובגלל זה, היא הוסיפה, "היא מאוד אסירת תודה היום".

אחרי שלוש מנות של נרוקן שניתנו לבאניק, אמבולנס הגיע ולקח אותה לבית חולים באזור, שם היא מאושפזת ופויה להחלים באופן מלא.

המשטרה מאמינה שבאניק, שלבשה כפפות בזמן שחיפשה ברכב, נחשפה לפנטניל בגלל הרוח שהעיפה את האבקה ובכך הגיעה למערכת הנשימה שלה. 

לאחר שהתאוששה, באניק סיפרה בראיון: "עשיתי את זה מאה פעמים בעבר, בדיוק באותה הדרך. זה לוקח פעם אחת וכמות מינימלית להגיע למצב כזה. אז אני אסירת תודה שלא הייתי לבד ושקיבלתי עזרה מיידית".

לבקשתה של באניק, הסרטון בו היא כמעט מאבדת את חייה פורסם לציבור, זאת במטרה להגביר את המודעות לסכנה של הפנטניל.




YOU MIGHT ALSO LIKE