מקורב לדה-סנטיס נמצא מת - בעוד הוא נחקר על התנהגות מינית בלתי הולמת
קנט סטרמון, שככל הנראה שם קץ לחייו, היה דמות בולטת מאוד בפלורידה בכלל ובג'קסונוויל בפרט, ותרם כספים רבים למועמדים רפובליקנים ולמושל פלורידה עצמו

אדם המקורב מאוד למושל פלורידה, לו יש כוח רב על הרשויות המקומיות, ככל הנראה התאבד כאשר במקביל מתנהלת נגדו חקירה בגין התנהגות מינית בלתי הולמת.

סטרמון ודה-סנטיס

קנט סטרמון בן ה-50 מג'קסונוויל, קבלן ההגנה של העיר ודמות בעלת השפעה עצומה ברחבי המדינה, נמצא מת ביום חמישי בסביבות השעה 8:00 בערב, בטנדר שחנה מחוץ לסניף הדואר של אטלנטיק ביץ'. אשתו, כריסטי, דיווחה עליו כנעדר לאחר שמוניטור הלב שלו נעצר מוקדם יותר באותו היום. 

זמן קצר לאחר שנמצאה גופתו, המשטרה הודיעה כי היא חוקרת את מותו כהתאבדות. 

סטרמון היה כאמור תחת חקירה פעילה בגין התנהגות מינית בלתי הולמת, כך נמסר בשבוע שעבר מהשריף בג'קסונוויל, טי.קיי ווטרס, אם כי הוא לא סיפק פרטים נוספים על אופי החקירה. 

בן ה-50 היה דמות בולטת בפוליטיקה המקומית, והיה תומך ותורם נדיב של ראש העיר הרפובליקני לני קארי, ושל השריף לשעבר מייק וויליאמס. רישומים מראים כי הוא ואשתו תרמו לעתים קרובות למועמדים שונים בפלורידה, כולל 50,000 דולר לוועידת הפעולה הפוליטית של רון דה-סנטיס. 

הקשר בין המושל הרפובליקני של פלורידה לסטרמון, מתועדים מספר שנים אחורה. בשנת 2018, 'פוליטיקו' דיווחה כי חבר הקונגרס דאז גר בדירה בבעלות משותפת של סטרמון. כמו כן, קבלן ההגנה מונה על ידי דה-סנטיס לאחד המפקחים על אוניברסיטאות המדינה.

"לא היה לך את רון דה-סנטיס כמושל בלי קנט סטרמון… היה לו המון כוח במפלגה", אמר עיתונאי פוליטי מפלורידה. 

סטרמון ושריף ג'קסונוויל הקודם, מייק וויליאמס 

יותרה מכך, סטרמון החזיק בכרטיס המעניק לו ישה למטה משרד השריף ולמקומות אחרים, שבו הוא השתמש מאות פעמים במהלך חמש השנים האחרונות, כולל 87 פעמים בשנה הנוכחית. דובר של משרד השריף של ג'קסונוויל אמר לאתר חדשות כי הכרטיס בוטל כאשר השריף ווטרס נכנס לתפקידו בסוף חודש נובמבר האחרון. 

ביום שישי, משרדו של המושל דה-סנטיס הגיב למותו של סטרמון ואמר כי הוא ואשתו "המומים ועצובים לשמוע על מותו של קנט". במקביל, דובר המשרד אמר כי בני הזוג לא היו מודעים לחקירה שהתנהלה נגד סטרמון. 

YOU MIGHT ALSO LIKE