מכה בלוס אנג'לס: שני כלבים מתו לאחר שהותקפו על ידי זאבי ערבות בחצר פרטית
כבר מספר תקיפות דווחו רק בעמק סן פרננדו, כאשר האחרונה שבהן בגראנדה הילס, שם שני זאבי ערבות עלו על חומה בגובה של כשני מטרים אל תוך חצר אחורית פרטית - והרגו שני צ'יוואוות

שני כלבים מסוג צ'יוואווה מתו ושלישי נפצע - לאחר שהותקפו על ידי זאב ערבות בעמק סן פרננדו, כשבוע וחצי לאחר שילדה ישראלית בת שנתיים הותקפה על ידי חיית הפרא בוודלנד הילס.

(צילום: Shutterstock)

תיעוד ממצלמת האבטחה שבחלק האחורי של הבית הפרטי שבגראנדה הילס, מראים התרחשות בחצר האחורית, אז תושבת הבית יוצאת במהרה ורואה זאבי ערבות תוקפים את חיות המחמד שלה, גיזמו, סאלם ואלה. 

חיות הפרא נבהלו, קפצו על החומה הגבוהה של החצר ונמלטו מהמקום.

תמרה וויין, בעלת הבית, התראיינה לחדשות 'פוקס 11' וסיפרה: "הבית שלי נכנסה בריצה ובצרחות, 'יש זאבי ערבות ויש להם את גיזמו'". 

הצ'יוואוות גיזמו וסאלם נפצעו קשה ולא שרדו את הפציעות של זאבי הערבות, אך במזל אלה ניצלה בזמן, ונלקחה לווטרינר שהעניק לה זריקה נגד כלבת.

בראיון, וויין הזהירה את תושבי האזור: "אל תחשבו שזה לא יכול לקרות לכם. כי זה יכול. יש לנו את החומה הזו בגובה של כשני מטרים מסביב לחצר שלנו, חשבנו שאנחנו בטוחים".

רק ביום שישי האחרון, אלווין יוסין מוודלנד הילס איבד את הכלבה שלו, נוקיה, במתקפה אכזרית של זאבי ערבות בחצר האחורית של ביתו. 

וממש לא רחוק מביתו, לפני כעשרה ימים, זאב ערבות תקף את אריאה, ילדה ישראלית בת שנתיים, בחצר הקדמית של בית המשפחה, כאשר במזל אביה, אריאל אליהו, הבחין במתרחש והציל אותה ממלתעות החיה. 

אחרי חקירה וחיפוש של שוטרי מחלקת הדגים וחיות הבר של קליפורניה, הכוחות איתרו את זאב הערבות, אישרו כי הוא זה שתקף את אריאה - והמיתו אותו. 

YOU MIGHT ALSO LIKE