חבר המושבעים בפלורידה שוקל עונש מוות לגבר שהרג את אשתו במחבט בייסבול - ורצח את ארבעת הילדים
מייקל ג'ונס רצח את אשתו קייסי לאחר שהאשימה אותו בבגידה - והדרך שלו להימלט מידי רשויות החוק הייתה להעלים את הילדים הקטנים, שהגדול בן 8 והקטנה בת 11 חודשים

חבר המושבעים שוקלים להוציא להורג גבר מפלורידה שבשנת 2019 היכה למוות את אשתו עם מחבט בייסבול ואז במשך מספר ימים רצח את ארבעת ילדיהם הקטנים - ואחסן את גופותיהם בשקיות.

מייקל וויין ג'ונס בן ה-41 כבר הודה באשמה במקרי הרצח המזעזעים הללו, וכאמור חבר המושבעים בוחן כעת אם לגזור עליו מאסר עולם או גזר דין מוות. 

הסנגור מדגיש את הגידול והחינוך הלקוי שג'ונס קיבל כעילה לתת לו עונש מאסר, ואילו התובעים דוחפים להוצאה להורג. 

על פי הודאתו של ג'ונס, מסע ההרג החל ביולי לפני שלוש שנים, לאחר שאשתו, קייסי, האשימה אותו בבגידה לאחר שמצאה ראיות לכך בפלאפון שלו. 

הוויכוח ביניהם הסלים במהרה, ולטענתו קייסי לקחה מחבט בייסבול והחלה להכות אותו. אז, הוא לקח ממנה את המקל, והיכה אותה למוות בזעם. באותה העת, ארבעת הילדים - שניים מהם שייכים לו - ישנו במיטתם.

ג'ונס כיסה את גופת אשתו בשמיכות, הכניס אותה לתיק גדול ושם אותה בארון. כדי להראות שהיא עדיין בחיים, הוא השתמש בפלאפון של קייסי ופרסם פריטים למכירה בחשבונות המדיה החברתית שלה. 

למחרת, ג'ונס לקח את שני ילדיו החורגים, פרסטון באוורס בן ה-4 וקמרון באוורס בן ה-8, אל אביהם הביולוגי, והביא את שתי בנותיו - מרקלי ג'ונס בת השנתיים ואיאנה ג'ונס בת 11 החודשים - אל סבתא שלהן, אמא של קייסי. כל זאת, כדי לפנות זמן לחשוב כיצד לכסות על הרצח של אשתו.

אבל שנת הלימודים התקרבה במהירות, וג'ונס חשש מכך שהיעדרות הבנים תעורר שאלות מאנשי צוות בית הספר. שבוע לפני שהם היו אמורים לחזור ללימודים, ג'ונס מצא את הפתרון המחריד - הוא גרר את קמרון ממיטתו וחנק אותו למוות, אז הכניס את גופתו למזוודה.

למחרת, ג'ונס סיפר, הוא חנק את פרסטון עם עניבה ואז הטביע אותו באמבטיה, ושם את גופתו גם כן במזוודה. 

מלא רגשות אשם, ככל הנראה, ג'ונס לקח את שתי בנותיו כמה ימים לאחר מכן והגיע לתחנת משטרה, בעודו מתכנן להסגיר את עצמו. אבל ברגע האחרון הוא חזר בו, ובמקום זאת בחר להטביע את השתיים באמבטיה, ולהכניס את גופתן לשקיות. 

כאשר החוקרים שאלו את ג'ונס מדוע הוא הרג את הילדים, הוא אמר: "אני לא יודע, הכל פשוט עלה וזה היה נראה לי כמו הדרך החוצה".

בסופו של דבר, ג'ונס נעצר ב-15 בספטמבר אותה שנה, לאחר שהיה מעורב בתאונת דרכים. שוטר שהגיע לטפל באירוע זיהה את הסירחון היוצא מרכבו כריח של גופה רקובה - ובתא מטען נמצא גופתה של קייסי בתוך תיק. לאחר מכן, הוא הוביל את החוקרים אל גופות הילדים, אותם הוא זרק באזור מיוער מרוחק. 

כאמור, הסנגורים של ג'ונס טוענים כי הוא קיבל חינוך טראומטי, כולל התעללות מצד אביו הביולוגי ומצב אביו החורג האלים, מה שפגע בבריאותו הנפשית עוד מגיל צעיר. גורמים אלה, הם טוענים, דורשים מאסר עולם ולא מוות. 

יתרה מכך, הם אומרים שג'ונס, שיש לו שלושה ילדים מנישואים קודמים, נכנס לספירלה פסיכוטית שהגיעה לשיאה ברציחות. 

YOU MIGHT ALSO LIKE