לוס אנג'לס: הרשויות תפסו את זאב הערבות שהתנפל על הישראלית בת השנתיים
עשרה ימים אחרי שאריאה הקטנה הותקפה על ידי חיית הפרא, וניצלה בזכות פעולה מהירה של אביה אריאל, הרשויות הודיעו כי הן שמו את ידן על הקיוטי והרדימו אותו

זאב הערבות שתקף בתחילת החודש את הילדה הישראלית בת השנתיים בחצר הקדמית של בית משפחתה בוודלנד הילס - נתפס על ידי הרשויות והומת.

כזכור, קצת לפני השעה 4:00 אחר הצהריים של יום שישי, אריאל אליהו חזר לביתו עם שני ילדיו הקטנים. כפי שהוא סיפר בראיון לחדשות היברו ניוז, הוא הוריד את בנו ירין והכניס אותו לתוך הבית, ואז חזר כדי לקחת את אריאה. 

אחרי שהוריד אותה והקדיש כמה שניות כדי לאסוף את הבקבוקים והאוכל שהיא זרקה על רצפת הרכב, לפתע הוא שמע אותה צועקת, וכשהסתכל ראה את המחזה המבעית של בתו במלתעות החיה. "זינקתי לעברה והשלכתי עליו את מה שמצאתי על הרצפה, תוך שאני צועק לעברו כדי שיסתכל מהמקום".

התיעוד ממצלמת האבטחה של הבית, שהראה כיצד זאב הערבות מפיל את הילדה ומתחיל לגרור אותה משם - אך במהרה אביה מזנק ומציל אותה, הפך ויראלי אך בעיקר הפחיד את ההורים בדרום קליפורניה, אשר מודאגים מהתפשטות הזאבים הללו ברחבי הגולדן סטייט. 

רק במחוז לוס אנג'לס, נרשמו השנה לפחות שבע תקריות בהן זאבי ערבות תקפו בני אדם. 

מאז התקרית, שוטרי מחלקת הדגים וחיות הבר של קליפורניה ניסו לאתר את החיה באזורים מיוערים סמוכים, ואכן ביום שישי הם הצליחו ללכוד אותה, "בסביבה הקרובה לרחוב שבו התרחשה התקיפה", אמר פטריק פוי, מפקד הנגשת המידע לציבור במחלקה. 

באמצעות דגימות DNA שנאספו מהבגדים של אריאה בת השנתיים, הרשויות הצליחו לאשר שמדובר באותו זאב ערבות, ומאוחר יותר הם הרדימו אותו. 

בעקבות התקיפה, אריאה הקטנה סבלה ממספר שריטות, חלקן עמוקות, ונחבלה בפניה כאשר נגררה על ידי זאב הערבות. אך במזל, מצבה טוב אחרי שקיבלה טיפול בבית החולים, שכלל מספר זריקות נגד כלבת.

בתום הראיון עם אליהו, היה לו חשוב להעביר מסר לקוראים במטרה למנוע את האירוע הבא: "צריך להיזהר שכל ההורים ישמרו על הילדים שלהם ולא יעזבו אותם לבד אפילו לא לרגע אחד. ראיתי לא מעט קיוטים אצלנו בשכונה אבל מעולם לא נתקלתי באחד שתקף בני אדם. שמעתי על כאלו שתקפו כלבים קטנים או בעלי חיים אחרים אבל ילדים לא".

YOU MIGHT ALSO LIKE