בעקבות השתתפותו בפריצה האלימה לקפיטול: תושב לאס וגאס נשלח ליותר מ-5 שנים בכלא הפדרלי
בשישי בינואר 2021 רונלד סנדלין בן ה-35 אמר שהוא וחבריו "עשו היסטוריה", אך רגע לפני שהשופט גזר עליו עונש מאסר בפועל הוא נשמע אחרת לגמרי. "אני מתבייש במעשיי ומתנצל בפני השוטרים שתקפתי"

בית המשפט הפדרלי גזר יותר מחמש שנות מאסר על תושב לאס וגאס שהשתתף בפריצה האלימה לגבעת הקפיטול ב-6 בינואר 2021.

סנדלין בתוך בניין הקפיטול

הנאשם, רונלד סנדלין בן ה-35, נידון ל-63 בכלא הפדרלי ואף נדרש לשלם קנס בגובה אלפיים דולר. בנוסף, נגזר עליו תקופת מבחן בת 3 שנים לאחר שחרורו מהכלא.

כחלק מעסקת הטיעון שעליה חתם, התביעה הפדרלית ביקשה מהשופט לשלוח את סנדלין "רק" ל-63 חודשי מאסר, ואילו עורך דינו של הנאשם ביקש מבית המשפט לרחם על סנדלין ולגזור עליו "רק" 41 חודשי מאסר.

סוכני ה-FBI עצרו את סנדלין בלאס וגאס ב-29 בינואר, כשלושה שבועות לאחר הפריצה האלימה לגבעת הקפיטול, בסמוך לדירתו של חשוד נוסף בפריצה, נייט דה-גרייב.

סנדלין תיעד את עצמו כשהוא מעשן מריחואנה בקפיטול

במהלך האירועים האלימים, סנדלין ניסה להוריד את הקסדה מאחד השוטרים לפני שנכנס לאולם הסנאט. כאשר יצא מהבניין הוא הוריד ציור מהקיר, אך לבסוף השאיר אותו בתחומי הקפיטול.

סנדלין אף תועד כשהוא מעשן מריחואנה בתוך בניין הקונגרס, ובסרטון שפורסם ברשתות החברתיות הוא אמר "אנשים מעשנים חשיש פה, תודה לכם פטריוטים, עשינו היסטוריה".

רגע לפני שעונשו נקבע, סנדלין נשמע אחרת לגמרי: "קודם כל, אני רוצה להתנצל בפני השוטרים שתקפתי ב-6 בינואר. אצטרך לחיות את חיי כשאני יודע שתקפתי שוטרים, ואני מתפלל לכך שהעונש שלי יתן לכם תחושת נחמה. אני מתבייש במעשיי ב-6 בינואר, שהוא ללא כל ספק יום של טרגדיה לאומית".

YOU MIGHT ALSO LIKE