עוד סכסוך מתוקשר: אילון מאסק נגד ראש עיריית סן פרנסיסקו
העירייה החליטה לאחרונה לפתוח בחקירה נגד המטה המרכזי של טוויטר, בגלל הפרסום לפיו חברת המדיה הסבה מספר חדרי משרדים לחדרי שינה. המיליארדר תקף: "איפה סדר העדיפויות?"

מנכ"ל טוויטר אילון מאסק תקף ביום שלישי את ראש עיריית סן פרנסיסקו, לונדון בריד, לאחר שהעירייה פתחה בחקירה נגד מטה החברה. 

המחלקה לביקורת מבנים בסן פרנסיסקו חוקרת המטה הראשי של חברת המדיה החברתית, זאת בגין הדיווחים שטוויטר הסבה מספר חדרי משרדים לחדרי שינה לעובדים. כך על פי העורך הבכיר של חברת המדיה KQED, טד גולדברג. 

בעקבות הדיווח של KQED, המחלקה לביקורת אמרה שהיא פנתה להנהלת הבניין כדי לבדוק את הנושא ולוודא שהמבנה "נמצא תחת שימוש כמתוכנן".

כרגיל, מאסק אף פעם לא נשאר חייב. המיליארדר פרסם ציוץ בו תייג את ראש העיר בריד וקישור לכתבה של ה'סן פרנסיסקו כרוניקל' על תינוק שבא במגע עם הסם הקטלני פנטניל בזמן ששיחק במגרש משחקים בעיר, וסבל ממנת יתר. 

"אז עיריית סן פרנסיסקו תוקפת חברות אשר מספקות מיטות לעובדים עייפים, במקום לוודא שהילדים שלהם בטוחים מפני פנטניל. איפה סדר העדיפויות שלך, לונדון בריד?", צייץ מאסק.

וזה לא נפסק שם, מנכ"ל טוויטר קיבל תמיכה נרחבת כאשר גולשים בולטים רבים הטיחו בעירייה על פתיחת החקירה, חלקם תוהים אם מאסק יעביר את מטה החברה שלו מקליפורניה. 

כך למשל הכתבת טטג'נה פסאליק ציטטה את דיוויד רדקליף, סגן נשיא גוגל לנדל"ן ושירותי מקום עבודה, שאמר ששום מקום עבודה לא שלם ללא 'חדר שינה'. היא הוסיפה קישור למאמר של חדשות 'יאהו' שכותרתו "אתה יכול לנמנם בעבודה ב-10 החברות האלה", אשר מזכיר את אובר ואת נייקי, וכתב: "נראה כאילו אנחנו צריכים שוטרים שיחקרו יותר מסתם את אילון. אסור להפר את זכויות העובדים".

קייטלין ג'נר, ידוענית ובעלת עסקים בקליפורניה, כינתה את הגולדן סטייט כ"מדינה הגרועה ביותר" לחוקי עבודה.

"זה מגוחך!", צייצה, "אזורי תנומה בעבודה מהווים יתרונות מדהימים לעובדים. וזה גם לא נדיר! ושוב סוגיית עבודה בקליפורניה, המדינה הגרועה ביותר לחוקרי עבודה אי פעם". 



YOU MIGHT ALSO LIKE