לאס וגאס: חשוד ברצח כפול ב"סטריפ" לא יועמד לדין
בית המשפט בעיר החטאים קבע כי יוני באריוס אינו כשיר לעמוד לדין, ובמקום הוא יועבר למתקן פסיכיאטרי עד להודעה חדשה. התפנית מגיעה כחודשיים בלבד לאחר שהצעיר דקר למוות נערת שעשועים ואדם נוסף, ופצע שישה אנשים אחרים

גבר בן 32 החשוד במסע דקירות קטלני בלאס וגאס מוקדם יותר השנה אינו כשיר לעמוד לדין, כך נקבע השבוע ע"י בית המשפט בנבאדה.

באריוס בבית המשפט

כזכור, ב-6 באוקטובר יוני באריוס יצא למסע ההרג המזעזע בסטריפ בלאס וגאס, במהלכו דקר למוות שתי אנשים ופצע שישה נוספים. זמן קצר לאחר מכן התברר שבאריוס שוהה בארצות הברית באופן בלתי חוקי והינו בעל עבר פלילי בקליפורניה.

לאחר שנעצר, באריוס הואשם בשורת עבירות חמורות, לרבות שני סעיפים של רצח ושישה סעיפים של ניסיון רצח.

כאמור, מוקדם יותר השבוע בית המשפט קבע שהוא אינו כשיר לעמוד לדין, ועל כן הוחלט שהוא יישאר במתקן פסיכיאטרי עד להודעה חדשה.

באריוס אחרי מעצרו, וזירת התקרית הקשה

לפי דוח האירוע הרשמי, באריוס הגיע למלון וקזינו "ווין" בתקווה למצוא עבודה במקום. עם זאת, בדוח גם צוין כי באריוס שוחח עם מספר מאבטחים במלון וסיפר שהוא רוצה להיכנס כדי למכור סכינים, וזאת במטרה להשיג מספיק כסף כדי לחזור למדינת המוצאת שלו, גואטמלה.

"המאבטחים במקום סירבו להכניס אותו ואחד מהם אף אמר לו, 'לך תקפוץ על מסילת הרכבת'. באריוס זעם וניגש למספר נשים שעבדו מחוץ למלון וביקש להצטלם איתן. בחקירתו סיפר כי הוא חשב שהן צוחקות עליו, ולכן שלף סכין והחל לדקור את כל הנוכחים", נכתב בדוח.

באירוע נהרגו מאריס דיג'יובאני, נערת שעשועים, ועובר אורח בשם ברנט האלט.

YOU MIGHT ALSO LIKE