עורך דין מטקסס תועד מנסה לרצוח את זוגתו לשעבר
מצלמות האבטחה מהפאב באוסטין מראים את הרגעים הדרמטיים בהם בן ה-41 מוציא אקדח ומכוון אותו לאקסית שלו. במזל אף אחד לא נפגע - אך החמוש שוחרר לאחר שהערבות שולמה

תיעוד מבר באוסטין, טקסס, מראה רגע מטורף שבו עורך דין מגיע למקום ומנסה לירות למוות בזוגתו לשעבר העובדת במקום. הוא נעצר ומואשם בפלילים, אך שוחרר מהכלא לאחר שהערבות עליו שולמה.

האירוע התרחש ביום שבת בסביבות השעה 11:30 בבוקר, אז גאווין ראש בן ה-41 נכנס לפאב 'אנדרסון מיל' וניגש לאקסית שלו, שעבדה מאחורי הבר. 

הוא הניח תיק עור קטן על השולחן, ועל פי הדיווחים הוא שאל אם הוא יכול לדבר איתה. כשהיא ענתה "לא", הוא שלף את האקדח עם כוונת הלייזר - וכיוון אותו לעבר החזה שלה. כך לפי תצהיר המשטרה וצילומי האבטחה הדרמטיים.

התיעוד מראה ששני לקוחות שישבו על הבר פעלו מיד, קפצו על ראש והחלו להתעמת איתו, בזמן שהוא ירה מספר יריות כדי להיאבק בהם. למרבה המזל אף אחד לא נפגע, ושני הגברים הצליחו להשתלט עליו והחזיקו אותו עד הגעת המשטרה. 

בחקירת המשטרה, האישה סיפרה שהיא נמצאת בזוגיות חדשה - מה שזה עתה נודע לראש. אז היא גם הפסיקה לענות להודעות הטקסט שהוא היה שולח לה, זאת לאחר שהוא איים לפגוע בעצמו ובבן זוגה החדש. 

אחד הלקוחות שהתעמת עם ראש שוחח בעילום שם עם אתר החדשות KVUE, ואמר כי הצפייה בתיעוד התקרית גורמת לו "לרצות להקיא".

"אני לא זוכר שעשיתי את זה, אבל דחפתי את היד שלו למעלה. ואז התחלנו להדחוף לאחור. הסתובבתי ותפסתי אותו בצוואר, ואז הייתה עוד ירייה", סיפר, ואמר כי החמוש ניסה לירות לעצמו בראש לאחר שהופל על הקרקע, אך הוא הצליח להרחיק את ידו מההדק.

הוא הוסיף כי בסך הכל נורו שלוש יריות, כולל אחת שניפצה את המראה מאחורי חברתו לשעבר של ראש. "כרגע אני חירש לגמרי באוזן שמאל", אמר. 

כאמור, ראש נעצר ומואשם בעבירה חמורה מדרגה שנייה, תקיפה בנסיבות מחמירות עם נשק קטלני ואלימות משפחתית. אבל עד מהרה הערבות בסך 40,000 הדולר שולמה - וראש שוחרר מהכלא. 

ראש איגוד המשטרה של אוסטין, תומאס ויאריאל, התקומם על הקלות בשחרורו של ראש. "נראה שהמקרה הספציפי הזה הוא מקרה שבו בתי המשפט הכשילו את הקורבן".

YOU MIGHT ALSO LIKE