פרטים נוספים על השוטר שחטף נערה מקליפורניה אחרי שרצח את משפחתה
מפקד משטרת ריברסייד סיפר לעיתונאים כי החשוד, שוטר מווירג'יניה, הציג את עצמו כנער בן 17, והצליח לפתות את בת ה-15 עם מתנות ומחמאות

משטרת קליפורניה החלה לחשוף פרטים נוספים על התקרית המצמררת שאירעה בריברסייד, כאשר צעיר בן 28, שוטר מווירג'יניה, רצח שלושה מבני משפחתה של נערה בת 15 - אותה הכיר באינטרנט. 

אוסטין לי אדוארדס, שנסע מווירג'יניה לקליפורניה עד לביתה של הנערה, הציג את עצמו באינטרנט כבן 17. בשיחות ביניהם הוא ביקש ממנה תמונות מיניות בוטות וגם שלח שלה, הבטיח מתנות כמו סמים, אלכוהול וכרטיסי מתנה, והביא לה הרבה מחמאות. 

מפקד משטרת ריברסייד, לארי גונזלס, העביר את הפרטים הללו במסיבת עיתונאים שנערכה ביום רביעי, וציין כי החוקרים מנסים לפענח כמה זמן נמשך הקשר הדיגיטלי בין אדוארדס לנערה, ובאיזה פלטפורמה הם נהגו לדבר. 

בליק אנדיס, שריף מחוז וושינגטון - שם עבד אדוארדס - אמר כי אף אחד מהמעסיקים הקודמים שלו לא חשף שהיו בעיות איתו.

יתרה מכך, קורין גלר, דוברת המשטרה, אמרה כי במהלך כל 15 חודשי השירות של אדוארדס בסוכנות, הוא "מעולם לא הפגין התנהגויות כלשהן כדי להפעיל חקירות מנהליות או פליליות פנימיות". כמו כן, במהלך בדיקות הרקע והמבחנים הפסיכולוגיים שלו, לא היו "אינדיקטורים לדאגה".

כזכור, אדוארדס, איש אכיפת חוק מדרום מערב וירג'יניה שזה עתה הושבע במחלקה חדשה, הגיעה עד לביתה של בת ה-15, שם רצח את אמא שלה וסבא וסבתא שלה, הצית את הבית - וחטף את הנערה. 

שכנים שזיהו ריב בין הנערה לאדוארדס, התקשרו למשטרה ודיווחו על צעירה שנראית במצוקה שנכנסה למכונית קיה סול אדומה עם נהג כבר. זמן קצר לאחר מכן, המוקד קיבל שיחות על שריפה בבית. 

כוחות משטרה, הצלה וכיבוי הגיעו למקום - וכבאים החלו לטפל בזירה ומצאו שלוש גופות בבית וקבעו מיד שמדובר ברצח.

במקביל, המשטרה פעלה לאתר את החשוד, ומספר שעות לאחר מכן כוחות הביטחון איתרו את אדוארדס במחוז סן ברנרדינו, שם הוא נהרג במהלך קרב יריות. הילדה לא נפגעה פיזית, והיא נמצאת כעת בטיפול של שירותי הרווחה. 

שלושה בני המשפחה שנרצחו זוהו כמארק ווינק בן ה-69, מאמן בייסבול וסופטבול ותיק בבית ספר התיכון ארלינגטון, אשתו שרי וינק בת ה-65, ובתם ברוק בת ה-38, אם חד הורית לשתי בנות מתבגרות. כולם גרו יחד באותו הבית בריברסייד.



YOU MIGHT ALSO LIKE