"משחק חולני": 9 שנות מאסר למאמן מקליפורניה שהתקין מצלמה נסתרת בחדר הלבשה של ילדות
עוזר מאמן הפוטבול בתיכון בלוס אוסוס, הסווה מצלמה כמטען לפלאפון וכך תיעד לפחות 21 קטינות. נוסף לכלא, הוא יוגדר כעבריין מין למשך כל שארית חייו

עוזר מאמן לשעבר בקבוצת פוטבול של בית ספר תיכון בדרום קליפורניה, נידון ביום שישי האחרון לתשע שנים וארבעה חודשי מאסר בגין הצבת מצלמה נסתרות בחדר ההלבשה של הבנות, ותיעוד של עשרות תלמידות. 

דיוויד ארתור רידן, שעבר בבית ספר התיכון בלוס אוסוס, הודה בחודש שעבר כי החזיק למעלה מ-600 תמונות פורנוגרפיות של ילדים, שימוש בקטין להפקת חומרים מיניים וצילום קטינים בסתר. נוסף לעונש שהוטל עליו, רידן ייחשב כעבריין מין למשך כל שארית חייו. 

רידן בן ה-53 נעצר בשנה שעברה לאחר שעובד אחר של התיכון מצא את המצלמה, מוסווה כמטען פלאפון. התובעים מאמינים כי העבריין השתמש במצלמה כדי לתעד בחשאי 21 בנות בזמן שהן היו בחדר ההלבשה. 

ממשרד התובע המחוזי של סן ברנרדינו נמסר: "המשרד שלנו מרוצה מהתוצאה של הסדר הטיעון, במיוחד  בהאשמות הפליליות. זה מבטיח שרידן יישא באחריות לפשעים שלו והקורבנות לא יצטרכו לסבול משפט שעלול להיות ארוך ולהוות טראומה רגשית נוספת".

אחת מהקורבנות, ג'ורדן סטוטס, אמרה ביום שישי: "רידן, המשחק ששיחקת בו היה חולני. דיברתי איתך כמעט כל יום וחשבתי כמה אתה אדם נחמד ומתוק, וחשבתי שאתה מאמין שאוהב את העבודה שלו. אבל כל הזמן זה, הלכת מאחורי הגב של כולנו, זה חולה". 

סטוטס סיפרה עד כמה מעששיו של רידן "הרסו אותי", וגרמו לה לאבד אמון באנשים לצד חרדה ודיכאון. "פעם הייתי ילדה שיכולה לקחת על עצמה כל דבר. עכשיו אני ילדה מפוחדת, שלא יודעת מה לעשות".

גלוריה אלרד, שמייצגת את הקורבנות ובני משפחותיהן בתביעה נגד מחוז בית הספר, אמרה כי חלק מההורים מצאו את גזר הדין שניתן כ"מאוד מאכזב".

"למרות שמר רידן יישלח לכלא, חלק מההורים הרגישו שיש לגזור עליו זמן רב יותר במעצר", אמרה אלרד ביום שישי. "הורים רבים ובנותיהם היו על רכבת הרים רגשית".

YOU MIGHT ALSO LIKE