מסכמים את נובמבר: שישה סרטים שאסור לכם לפספס
דרמה משובחת, פנטזיה אסקפיסטית, ואיך אפשר בלי אקשן - החודש הנוכחי הביא עימו שלל סרטים משובחים ומפתיעים, שחלקם בגדר חובת צפייה. בדיוק בגלל זה החלטנו לרכז עבורכם רשימה קצרה של השישה הטובים ביותר, שבהחלט שווה לכם לצפות בהם

עשרות הסרטים שיוצאים מדי חודש, כל ענקיות הסטרימינג, וכמובן מה שמגיע לבתי הקולנוע, כל אלה יכולים לבלבל ולהקשות על הבחירה. מזל שאנחנו צפינו בכל הסרטים, וכעת אנו יכולים להמליץ על כמה משובחים במיוחד. הנה רשימה של שישה כאלה. 

3000 שנה של כמיהה // Three Thousand Years Of Longing

סרט פנטזיה של הבמאי ג’ורג’ מילר בכיכובם של טילדה סווינטון, אידריס אלבה ועוד. במרכז העלילה עומדת אלתיאה, חוקרת סיפורים ונרטיבים בריטית שמגיעה להרצות בכנס גדול באיסטנבול. בזמן סיור שהיא עורכת בשוק מקומי בעיר, היא רוכשת חפץ עתיק באמצעותו היא משחררת ג’יני שמציע לה שלוש משאלות בתמורה לשחרורו. נכון, מזכיר מעט את אלאדין ומנורת הקסמים, אך אלתיאה יודעת שהמשאלות שהג’יני מציע לה יכולות להתהפך עליה ולהפוך למשהו נוראי. מנקודה זו הסרט הופך מסע מעניין בו הגיבורה לומדת על משמעות הכמיהה לדברים והג’יני לומד על טבעם של בני האדם והדברים שמניעים אותם.

זמן ארמגדון // Armageddon Time

דרמה של הבמאי ג’יימס גריי בכיכובם של אנטוני הופקינס, אן האת’וויי, ג’רמי סטרונג ועוד. סיפור התבגרות אישי של הבמאי עצמו המדבר בסרט על כוחה של משפחה והמרדף אחר החלום האמריקאי. במרכז הסרט עומדת משפחה יהודית בניו יורק של שנות השמונים אשר מנסה לדאוג לעתיד וההצלחה של הילד הצעיר במשפחה. אותה משימה מצליחה להציף פערים חברתיים ואפליה לאורך כל הסרט. 

עצמות והכל // Bones and All

סרט לא שגרתי בכלל של הבמאי לוקה גוואדנינו המבוסס על ספר בעל אותו שם, המציג סיפור מוזר ומעט קשה לעיכול אך רומנטי במרכזו בחור ובחורה, זוג קניבלים, שיוצאים למסע ברחבי ארה”ב בתקופת כהונתו של רונלד רייגן. בהחלט לא ספל התה של כל אחד אך הסרט זכה לביקורות יוצאות דופן ולכן שווה לשים אותו ברשימת הצפייה שלכם.

משולש העצבות // Triangle of Sadness

זוכה פרס דקל הזהב לשנת 2022 בקטגוריית הסרט הטוב ביותר - סאטירה על האלפיון העליון, משפיענים ומשפיעניות רשת, וכמובן, איך אפשר בלי קצת פערי מעמדות. תחילה הסרט מתמקד במערכת היחסים הספק רומנטית ספק אינטרסנטית בין דוגמן ודוגמנית, ומשם העלילה עוברת אל ספינת תענוגות שרוב התיירים בה הם אוליגרכים המתייחסים בפטרונות לעובדים שעל הסיפון. אך זה לא נגמר כאן, והסרט מביא עימו שלל הפתעות לא שגרתיות, משונות, ואמיצות.

בלאק אדם // Black Adam

סרט גיבורי-על בכיכובם של דוויין ג’ונסון, פירס ברוסנן, נואה סנטינאו ועוד. עלילת הסרט מתרכזת בדמותו של נבל ואנטי-גיבור ‘בלאק אדם’. לאחר חמשת אלפים שנות מאסר בלאק אדם משתחרר לזמנים המודרניים, והוא חווה את הפערים המשמעותיים שהוא מתקשה לגשר עליהם. דרכו מצליחה למשוך את תשומת הלב של אגודת הצדק של אמריקה, שמנסה לעצור אותו וללמד אותו איך להפוך מנבל לגיבור, מה שכמובן לא מצליח מיד, ומוציא את הגיבור למסע בפני עצמו.

Lou

מותחן-אקשן של נטפליקס בכיכובה של השחקנית זוכת האוסקר אליסון ג’ני. לו היא אישה מסתורית עם יכולות הישרדות מרשימות שמחליטה יום אחד לשים את העבר האלים מאוחר ומנסה לנהל חיים שלווים בתור בעלת בית באזור מרוחק ביער. חייה כנסים שוב למערבולת כאשר בחורה צעירה מבקשת ממנה עזרה כאשר הבת שלה נחטפת. השתיים יוצאות יחד למסע מסכן חיים במטרה לחלץ את בתה, מה שמציף לא מעט סודות אפלים מהעבר של השתיים.

YOU MIGHT ALSO LIKE