מתלבשים בלוק איטלקי
חנות בגדי הגברים "מילאנו", של יהודה כהן, רק נפתחה וכבר מצליחה להלהיב גברים עם גזרות אירופאיות מחמיאות שנותנות להם להרגיש כמו דוגמנים בז'ורנל אופנה. קפצנו לבדוק ויצאנו משם עם חליפה

יהודה כהן

בחודש שעבר נפתחה "מילאנו", חנות חדשה לבגדי גברים וילדים על שדרות פיקו בלוס אנג'לס. החנות של יהודה כהן מציעה מבחר רחב של חליפות לגברים, נערים וילדים.
טוב, עד כה לא מדובר בבשורה מרעישה, בכל זאת, בלוס אנג'לס יש לא מעט חנויות המציעות חליפות לגברים, אבל בשביל להבין מה מייחד את החנות הזאת כל כך, צריך לבקר בה וזה בדיוק מה שעשינו.
אחרי ששמעתי ממספר חברים על החנות שנכנסו, נדלקו וקנו שם חליפות, החלטתי לבקר בחנות בעצמי.
עד אז, יצאנו כבר למסע קניות במספר מקומות, כולל ה-Outlet בקאמריו, הנורדסת'רום ראק ולא מצאנו שום דבר. זאת אומרת שום דבר שישב על הגוף יפה ושאהבנו. משהו תמיד הציק לנו, הגזרות היו מיושנות והזכירו לנו חליפות של סבא, מגוון הצבעים מצומצם או החליפות היו לא נוחות. בקיצור, אחרי חודש של חיפושים כבר חשבנו שאולי לא תהיה ברירה ושנלך על אחת החליפות שכבר מדדנו באחת החנויות.
בכל זאת, לפני שנקנה חליפה שלא נהיה שלמים לגביה (ונשלם עליה גם לא מעט), החלטנו לתת צ'אנס ל"מילאנו".
באחד מימי השבוע שעבר הגענו לחנות ונדהמנו. החנות יפיפיה, גדולה, מרווחת אבל מה שהכי חשוב הן החליפות במקום. מבחר עצום של חליפות בצבעים שונים וגזרות איטלקיות המחמיאות כל כך לגוף. לאחר מספר מדידות בחרתי חליפה בצבע אפור בהיר עם גזרה צמודה ובני בחר בחליפה תואמת בצבע אפור כהה.

באותה הזדמנות גם רכשנו עניבות ששידרגו את המראה כולו וגם מכנסי כותנה בגזרה צרה בכמה צבעים.
ומה באשר למחירים? גם כאן היתה לנו הפתעה נעימה. מחיר החליפה שלי היה 199 דולר ומחיר החליפה לבני, 159 דולר (שזהו המחיר של רוב החליפות בחנות).
דבר ידוע הוא שישראלים אוהבים אופנה אירופאית ומאחר ולא קל למצוא חליפות גברים בסטייל הזה, החליט בעל החנות לפתוח חנות בלוס אנג'לס ולמלא את החלל.
תפסתי את יהודה כהן לראיון קצר על מה הביא אותו ללוס אנג'לס ואלו עוד הפתעות מחכות לנו ב"מילאנו".

מה הביא אותך לפתוח את מילאנו בלוס אנג'לס?
"היה לי את המותג בארץ שמאוד הצליח. מתוך חמש חנויות שהיו לי צמצמתי לזכיינים והותרתי חנות אחת בבעלותי בירושלים. הסגנון האירופאי מאוד אופנתי ומבוקש בארץ והבנתי שהוא יכול להצליח גם כאן. לפני שנתיים עברתי ללוס אנג'לס ולאחרונה פתחתי את החנות כאן עם קשת רחבה של צבעים וגוונים שלא ניתן למצוא בחנויות אחרות וגם גזרות שונות מגזרה קלאסית ועד סופר סלים וסקיני".

תמיד התעניינת באופנה?
"כן, מאז שהייתי ילד זה היה תחום שסיקרן אותי מאוד. הייתי אוהב להסתכל על אנשים ובחירת הצבעים שלהם מבחינת שילובי צבעים ואופנתיות. זה כמו חלון לנפש האדם לראות לאיזו צבעים הוא מתחבר ועד כמה הוא אנין טעם, וחשוב לו המראה.
ככל שהתבגרתי זה הלך והתפתח והבנתי שזו נישה שאני אוהב וכך זה התחיל לפני כ- 15 שנה. התחלתי לעבוד בחנויות בארץ ולהלביש אנשים ולמדתי את התחום מקרוב. לאחר שהלבשתי מאות אנשים, עשיתי קורס סטיילינג להתאמות צבעים והבנתי מה יותר מתאים לגוף ולסגנון האישי של כל אחד, החלטתי שאני צריך לקחת את כל הידע הזה שצברתי ולפתוח חנות משלי. משם זה הלך והתפתח ופיתחתי את הברנד שלי. כשראיתי שחנות אחת מצליחה, פתחתי עוד חנויות ומכרתי לזכיינים".

אלו צבעי חליפות יש בחנות ומה אנו צפויים עוד לראות?
"כרגע יש את כל גווני האפור, שחור, כחול ובקרוב נביא צבעים נוספים "נועזים" יותר. חיכיתי לראות מה אנשים אוהבים ומבקשים לקנות וכשהבנתי שיש אנשים שמעוניינים לקנות חליפות גם בצבעים לא שגרתיים, הזמנתי לעונה הבאה מגוון של צבעים ודוגמאות רחב יותר.
בקרוב גם אקבל חולצות מכופתרות, זה משהו ממש אגדה. כשהתחלתי את הביזניס של הבגדים, הדבר המרכזי היה חולצות וזה גם אחד הדברים הכי נמכרים אצלי בארץ עד היום.
מה שמיוחד שאלו חולצות 100% כותנה מבדים מאוד איכותיים שמיוצרים במיוחד עבור מילאנו ושלא ניתן למצוא בשום מקום אחר. חלק מהבדים משולבים עם לייקרה מה שעושה אותם לקצת סטרץ' וחלק מהבדים הם סאטן כותנה עם טיפה ברק ורכות מלטפת. החולצות עוברות גם תהליך של non-iron, זאת אומרת שלא צריך לגהץ וזה מגיע בשתי גזרות, קלאסי וסלים-פיט. יש חולצות שמגיעות עם כפתורים בצבעים שזה יכול להיות טוויסט מעניין למי שלא עונב עניבה ובנוסף יש חולצות מתאימות לחפתים.
אני מתכוון להכניס בהמשך גם נעליים אלגנטיות ועוד השלמות לטוטאל-לוק הנכון והעדכני".

האם אתם עושים גם תיקונים למכנסיים או הג'קטים?
"בהחלט. במידת הצורך אנו מסמנים את כל התיקונים ובחנות הצמודה אלינו יש חייט המבצע את כל התיקונים המבוקשים".

מאיזה גיל ניתן לרכוש כאן חליפות?
"יש לנו חליפות לגילאי שש ומעלה ממידות קטנות עד מידות מאוד גדולות כך שאין בעיה לאף לקוח למצוא חליפה במידה שלו".

אלו תגובות אתה מקבל מהלקוחות שלך?
"אנשים מאוד מתלהבים! הגיע אלינו לקוח שכל כך שמח שמצא מכנסיים בגזרה והבד שהוא אוהב שקנה 18 זוגות מכנסי כותנה בצבעים שונים. מה שעוד לקוחות אוהבים אצלנו הוא שתמיד הם יכולים לחזור ולקנות גזרות ובדים של המכנסיים שהם אהבו. יש לנו גזרות מנצחות שלא משתנות כל עונה ולכל הבדים יש אחוז מסויים של לייקרה שמקנה להם גמישות, נוחות וסטרייצ'יות מירבית.
בניגוד לחנויות כמו זארה שבכל פעם מחליפים את הגיזרה והעיצוב ואם מצאת משהו שאהבת לא תוכל למצוא אותו שוב, אצלנו תמיד תמצא את הגזרה שאתה אוהב עם צבעים וגוונים שמשתנים כל עונה".

מה לגבי החזרות או החלפות?
"אנו מאפשרים החלפות תוך 10 ימים".

באנגלית יש ביטוי שאומר: Dress to Success, להתלבש כדי להצליח, עד כמה אתה חושב שמה שאנו לובשים עוזר לנו להצליח בחיים?
"זה בהחלט נכון וניתן לראות זאת בכל תחומי החיים. כשאתה מתלבש טוב, יפה ואלגנטי, אנשים גם מתייחסים אליך אחרת, אתה משדר הצלחה וחוזק. חשוב על אדם שהולך לראיון עבודה ומתלבש בחליפה יפה מול אחד שמגיע בג'ינס וחולצת טריקו, אם שניהם מציעים את אותו רזומה, מי מהם אתה חושת שיתקבל לעבודה? אותו דבר בכל תחומי החיים, מפגישות עסקים ועד דייטים. קשה מאוד למחוק את הרושם הראשוני שאת עושה. ולכן חשוב מאוד להקפיד על הלבוש בכל אחד מהמקרים האלו- מפגישה עסקית, ראיון עבודה, דייט ראשון וכו'.
בנוסף גם אתה עצמך מרגיש יותר טוב ברגע שאתה נראה טוב, זה עוזר לביטחון העצמי, מה שגם עוזר לך להשיג את מה שאתה רוצה".

איך שאנשים מתלבשים אומר עליהם משהו מהפן האישי?
"לחלוטין, זה משליך על דברים אחרים בחייו. כשאני רואה בן אדם שלבוש בצורה מרושלת ולא מסודר, אני יכול לנחש שגם בבית הוא מבולגן. כשבן אדם כזה מגיע אלי לראיון עבודה, לא אקבל אותו כי זה מראה לי איך הוא יתנהל בחנות. אם אני לוקח עובד כזה, רוב הסיכויים שיהיה לי בלגן בחנות, מבחינתי, אדם שמתלבש יפה ומסודר איכפת לו מעצמו ומהסביבה שלו וזה בנאדם שאני יכול לסמוך עליו שיהיה לו אכפת גם מהלקוחות שלי".

אתה חושב שנותני שירות מתייחסים לאנשים בהתאם לאיך שהם מתלבשים?
"ועוד איך. למרות הביטוי המפורסם אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו, אבל בעולם של ימינו אם מישהו נכנס לבית קפה, מסעדה או לכל חנות אחרת והוא לבוש יפה, הוא יקבל יחס טוב יותר מצד העובדים. זה קורה כל הזמן ובכל מקום, שימו לב בפעם הבאה שאתם נכנסים לחנות או בית עסק איך אנשים מתייחסים אליכם או אל אחרים כשהם לבושים יפה או לחילופין כשהם מגיעים מרושלים".

מה הכיף הכי גדול בעבודה שלך?
"זה קל. לראות בן אדם נכנס לחנות ויוצא יפה יותר ממה שהוא היה קודם לכן. כיף לעשות את המייק-אובר הזה. זה עושה לי טוב להלביש אנשים יפה ולראות איך הם מרוצים ונהנים לראות את עצמם במראה. ואגב, כשאנשים מתלבשים יפה פתאום גם היציבה שלהם משתנה, הם לפתע זקופים יותר ואפילו ההליכה שלהם משתנה וזה גם משפיע לטובה על מצב הרוח שלהם".

בנוסף למוכרים הקבועים בחנות, עוזרת ליהודה אשתו, העוסקת בהוראה. מאחר והשניים שומרי שבת, החנות סגורה ביום שבת ונסגרת ביום שישי בשעה 2 בצהריים.
ניתן כמו כן לעשות תיאום תור לאלו שאינם יכולים להגיע בשעות הפתיחה הרגילות.

 9532W. Pico Blvd
Los Angeles, CA 90035
323-552-9077

אינסטגרם- MilanoFashin_LA
[email protected]

YOU MIGHT ALSO LIKE