האם מסי בדרך לחתום באינטר מיאמי?
מאמן הקבוצה מפלורידה התייחס לראשונה לשמועות כי השחקן הארגנטינאי, שיסיים השנה את החוזה עם פריז סן ז'רמן, יצטרף לצוות השחקנים שלו

המאמן של קבוצת הכדורגל אינטר מיאמי התייחס לשמועות כי השחקן מהגדולים בהיסטוריה, ליונל מסי, עשוי לחתום בקבוצה. 

(צילום: Shutterstock)

מסי בן ה-35 נמצא בשנה האחרונה שלו לחוזה עם פריז סן ז'רמן, והוא צפוי לקבל החלטה לגבי עתידו לאחר המונדיאל, שיסתיים בסוף חודש דצמבר, וצפוי להיות האחרון שלו. 

בינתיים, אינטר מיאמי פנתה למסי כבר לפני מספר חודשים, ולמרות שדבר עוד לא הוסכם, ישנם דיווחים כי ליגת ה-MLS ואורח החיים של מיאמי מסקרנים את השחקן הארגנטינאי.

השבוע, המאמן של אינטר פיל נוויל התייחס לשמועות בדבר הצטרפותו של מסי לקבוצה, ואמר כי הן "היפותטיות", וסירב להתייחס לעומק העניין. 

"אני חושב שזה היפותטי. הוא השחקן הטוב בעולם, ואני מצפה לראות אותו משחק במונדיאל, לצד שחקנים גדולים אחרים", אמר נוויל, שרק לפני מספר ימים חתם על חוזה חדש. 

בחודש ספטמבר האחרון, מסי הגיע עם נבחרת ארגנטינה למיאמי כדי להתאמן לקראת המונדיאל. "למעשה נתנו לו להיכנס לבית שלנו לפני כחמישה, שישה שבועות, כאשר ארגנטינה הייתה כאן", הוסיף נוויל. "צפיתי בכל השחקנים הנהדרים האלה על המגרש שלנו. זה היה משהו מיוחד מאוד עבור המועדון שלנו".

"וכאשר מדברים על דמויות, ומדברים על עוונה, על הסוג הנכון של אנשים - הנבחרת והצוות של ארגנטינה היו מדהימים לחלוטין, מדהימים כלפי מועדון כדורגל שלנו", אמר ואז הדגיש: "אני לא מתכוון להעלות השערות על שום סוג של מעבר".

YOU MIGHT ALSO LIKE