רגע לפני שדה-סנטיס זכה בפלורידה - טראמפ שלח לו מסר מאיים: "אתה תפגע בעצמך קשות"
נראה שהנשיא לשעבר מפחד מאוד מהפופולריות של המושל הרפובליקני של מדינת הסאנשיין, וטען שאם דה-סנטיס יתמודד לנשיאות, "הבייס לא יאהב את זה"

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, שצפוי להכריז בימים הקרובים על התמודדותו לקדנציה נוספת, הזהיר את מושל פלורידה רון דה-סנטיס מפני ריצה לנשיאות, ואמר כי אם יעשה כך - "הוא עלול לפגוע בעצמו בצורה קשה מאוד".

(צילום: AP)

טראמפ, רק לפני כמה ימים כינה את מושל פלורידה "רון דה-מתחסד", הכחיש כי הם מסוכסכים אחד עם השני אך עדיין איים עליו שלא יציב את עצמו כמתחרה. 

"אני לא יודע אם הוא ירוץ. אבל אני חושב שאם הוא ירוץ, הוא עלול לפגוע בעצמו קשה. אני באמת מאמין שהוא עלול לפגוע בעצמו בצורה קשה", אמר טראמפ בראיון לרשת 'פוקס ניוז'. "אני חושב שהוא יעשה טעות, כי הבייס לא יאהב את זה, אני לא חושב שזה יהיה טוב למפלגה".

אז, הנשיא ה-45 איים לחשוף דברים על עמיתו הרפובליקני, שרק הלילה זכה בקדנציה שנייה כמושל פלורידה. "הייתי מספר לך עליו דברים שלא יחמיאו במיוחד. אני יודע עליו יותר מכל אחד אחר, מלבד, אולי, אשתו", הוסיף טראמפ. 

הראיון נערך לאחר שטראמפ השתתף בעצרת תמיכה במועמד הרפובליקני לסנאט באוהיו, ג'יי.די ונס, שם הבטיח הנשיא לשעבר כי ביום שלישי הבא הוא יכריז על ריצה. "אני הולך להכריז הודעה גדולה מאוד ביום שלישי, ב-15 בנובמבר, במאר-א-לאגו בפלורידה", אמר.

עוד לפני שעלה לבמה, אלינה האבה, אחת מעורכות הדין של טראמפ, הזהירה גם היא את דה-סנטיס מפני ריצה לנשיאות. "הוא צריך להישאר בפלורידה. פשוט תישאר איפה שאתה. אתה עושה עבודה נהדרת בפלורידה", אמרה. 

"דה-סנטיס הוא דה-סנטיס בגלל טראמפ. אני אוהבת את מה שהוא עושה בפלורידה, אבל הוא צריך להישאר שם", הוסיפה.



YOU MIGHT ALSO LIKE