לכבוד החורף: אלו חליטות התה שיעזרו לכם לרדת במשקל
סגולות ריפוי, הורדת נפיחות, סיוע לכאבי בטן, והאצה של תהליך הירידה במשקל הן רק חלק מהמעלות שתוכלו לקבל מהחליטות הבאות. זה הזמן להתארגן על קנקן תה וספל מפנק, ולהכניס לתפריט היומי כוס תה אחת לפחות

חליטה זו בעצם תערובת עלים ופרחים שמשרים בתוך מים רותחים, למשך עשר דקות. בזמן זה הצמחים עוברים תהליך מיצוי של החומרים. לאחר מכן, מסננים את המים מהצמחים והחליטה מוכנה לשתיה. למעשה, חום המים מייצר תנועה מהירה של חלקיקים וכך החומרים הפעילים שבצמח עוברים למים - כך המים מקבלים את תכונות הריפוי שבצמחים. 

אז אילו חליטות כדאי שתכניסו לתפריט היומי שלכם?

חליטת זרעי שומר

חליטה שעוזרת לטפל בכאבי בטן מנפיחות, קשיי עיכול וגזים. לזרעים יכולת סיוע לכל מערכות העיכול ובעיקר ליציאות טובות שהן מפתח חשוב בתהליך הירידה במשקל. בנוסף, זרעי השומר מסייעים להתכווצות השריר במעי, מסייעים להיפטר מזיהומים במערכת העיכול ומקלים על גזים וכאבי בטן.  

חליטת מרווה

מקלה על מערכת העיכול, מייבשת ליחה, מסייעת בצינון והתקררויות, ואפילו שומרת על החניכיים. שימו לב - חליטת מרווה לא מומלצת לנשים הרות ומניקות.

חליטה חורפית מיוחדת

מה בפנים? ג'ינג'ר טרי, זוטה לבנה, נענע, מקל קינמון וקצת דבש. חליטה זו תתמוך בחימום הגוף, הזרמת דם, תמיכה חיסונית, ייבוש ליחה מהריאות, נפיחות, גזים ואפילו הרגעה נפשית.

טיפ קטן לסיום: מומלץ בזמן הכנת התה לכסות את הקנקן כדי למנוע בריחת שמנים נדיפים שנמצאים בהרבה צמחי תבלין. כדאי להוסיף ממש בסוף הבישול כדי שאיכות השמנים תיפגע כמה שפחות.

YOU MIGHT ALSO LIKE