"שבורת לב ובטראומה": יו"ר בית הנבחרים מגיבה לראשונה על התקיפה הקשה על בעלה
פול פלוסי עדיין מאושפז בבית החולים עם שבר בגולגולת לאחר שהותקף באכזריות בפטיש על ידי חשוד שפרץ לביתם שבסן פרנסיסקו. "מצבו ממשיך להשתפר"

יו"ר בית הנבחרים, ננסי פלוסי, שברה שתיקה והגיבה לראשונה על האירוע הקשה כאשר אדם פרץ לביתה, תקף את בעלה עם פטיש והותיר אותו עם שבר בגולגולת. 

פול פלוסי בן ה-82 אינו בסכנת חיים ונמצא בהתאוששות, לאחר שאדם פרץ בשעות הבוקר המוקדמות של יום שישי לביתם שבסן פרנסיסקו, ואמר בדרישה: "איפה ננסי?". היא לא הייתה בבית באותו הרגע, ומי שנפל לקורבן היה בעלה. 

בהצהרה ראשונה לאחר המקרה שפורסמה בשבת בערב, יו"ר בית הנבחרים כתבה: "אתמול בבוקר, אדם אלים פרץ לבית המשפחה שלי, דרש להתעמת איתי ותקף באכזריות את בעלי פול. הילדים שלנו, הנכדים שלנו ואני שבורי לב ונמצאים בטראומה מהמתקפה מסכנת החיים נגד פול".

היא המשיכה והודתה למשטרה ולגורמי החירום על התגובה שלהם, והוסיפה: "אנא, תדעו שהתמיכה והתפילות החמות מכל כך הרבה חברי קונגרס היא נחמה למשפחה שלנו, וזה עוזר לפול להתקדם בהחלמה שלו. מצבו ממשיך להשתפר".

אז, היא ציטטה פסוק מהברית החדשה, וסיימה באמירה: "אנחנו מודים לך ומתפללים להמשך הבטיחות והרווחה של המשפחה".

כפי שפורסם, התוקף הוא דיוויד דפאפ בן ה-42, שצפוי להיות מואשם בניסיון רצח, תקיפה בנשק קטלני, התעללות בקשישים, פריצה ו"עוד כמה עבירות פליליות נוספות" - כך אמרה המשטרה. 

רבות סופר על חייו מעוררי החלחלה של החשוד, בין היתר הפצת תיאוריות קונספירציה רבות, כמו גם הערות אנטישמיות. 

יתרה מכך, בתו החורגת אינטי גונזלס, תיארה אותו כמפלצת שהתעללה בה ובאחיה מינית. לאחר מעצרו, היא כתבה בחשבון הפייסבוק שלה כי הוא איש "מלא בחושך":

דיוויד דפאפ (צילום: AP)

 "המתקפה הזאת על בעלה של ננסי פלוסי הכניסה אותי להלם, אם כי לא להרבה בהתחשב בסוג ההתעללות הקיצונית שהוא גרם לי ולאחי", כתבה, והמשיכה בטענה שדפאפ "באמת ניסה להיות אדם טוב, אבל המפלצת שבתוכו הייתה תמיד חזקה מכדי שיהיה בטוח עבור הסביבה".

לאחר שהחשוד פרץ לבית, פול פלוסי הצליח להתקשר למוקד 911 מחדר האמבטיה שלו, והשתמש בקודים כדי להזעיק את כוחות המשטרה מבלי שדפאפ ידע על כך. "מה קורה? למה אתה כאן? מה אתה הולך לעשות לי?", אמר פלוסי למוקדנית, שהבינה שישנה בעיה והורתה לכוחות למהר לזירה. כאשר השוטרים הגיעו למקום, פלוסי ניסה לתפוס את הפטיש מידיו של דפאפ. 

YOU MIGHT ALSO LIKE