כולם בבית חולים בשפעת? כך תצילו את עצמכם
השפעת קפצה לביקור והדביקה את כל המשפחה? אל חשש, הכנו בדיוק בשביל זה רשימה מפורטת שתעזור לכם להימנע מהמחלה

זה מתחיל מהילד שחזר מהגן, או מבן הזוג שנדבק בעבודה, וככה, בלי לשים לב, כל הבית חולה בשפעת. זה הזמן לקחת אחריות ולהבין מה אפשר לעשות בשביל להימנע מהידבקות. הנה הרשימה המלאה שתעזור לכם. 

מרק עוף

אין כמו המאכל המנחם והבריא הזה על מנת לרפא את הגוף וגם את הנפש ביום סגריר. תתפלאו, אבל יש לכך אפילו עדות מדעית. מסתבר שמרק עוף מסייע להקלה על הצטננות וזה מוכח 

אלכוהול לחיטוי

אף פעם לא זוכרים איפה היה המדחום קודם, ומי מדד בפעם האחרונה. לכן, רצוי לקחת צמר גפן ולטבול אותו באלכוהול 100% וכך מחטאים את פיית המדחום. באופן כללי, לא יזיק שתחזיקו באלכוהול כזה בבית לשימושים נוספים כגון חיטוי משטחי החתלה ועוד.

הרבה הרבה מים

זה הזמן להצטייד בבקבוקי מים של 1.5 ליטר לפחות, ולהציב ליד כל אחת ממיטות החולים בבית. בצורה כזאת, אתם יודעים כמה בדיוק הם שתו. רצוי לסמן גם שם על הבקבוק, כדי לוודא שכל אחד שותה משלו. נסו לגרום לבני המשפחה החולים לסיים לפחות בקבוק אחד כזה בכל יום.

מי מלח לאף

כשהאף של הקטן סתום או מנוזל, כמה טיפות של מי המלח, יקלו מאוד. מומלץ במיוחד לפני הנקה או האכלה וגם לפני השינה, מובטח ללילה שקט יותר. אפשר להשיג בטיפות או בתרסיס.

משככי כאבים ומורידי חום

לפני שאתם ממהרים לתת לילד אקמול או נורופן, חשוב לוודא שמדובר בתכשיר מותאם לגילו. בנוסף כדאי לוודא שהתרופה בתוקף, אחרת יש סיכוי שהיא פשוט לא תשפיע.

YOU MIGHT ALSO LIKE