אסון בוודלנד הילס: תלמיד בן 17 מת כתוצאה ממנת יתר של סמים
נסיבות מותו של קייד קיצ'ן, תלמיד מצטיין וכוכב קבוצת הבייסבול של תיכון 'אל קמינו', טרם התבררו, אך במשרד החינוך הסבירו שככל הנראה מת לאחר שנטל מנת יתר של פנטניל

תלמיד בתיכון 'אל קמינו' בשכונת וודלנד הילס שבוואלי לוס אנג'לס מת מוקדם יותר החודש כתוצאה ממנת יתר של פנטניל, כך על פי המשטרה בעיר.

קייד קיצ'ן, תלמיד מצטיין בתיכון אל קמינו

התלמיד - קייד קיצ'ן בן ה-17, היה תלמיד מצטיין וכוכב קבוצת הבייסבול של התיכון. הנהלת בית הספר לא פרסמה מידע רב על מותו, מלבד כך שככל הנראה נטל מנת יתר של פנטניל.

קיצ'ן הלך לעולמו ב-3 באוקטובר, אך בשלב זה לא ברור האם מותו התרחש בשטח בית הספר, ולמעשה כלל לא ידוע כיצד השיג את הסמים.

בהודעה שנשלחה להורים בשבוע שעבר, הנהלת בית הספר הודיעה על מותו של התלמיד: "זוהי תקופה קשה מאוד עבור כל מי שהכיר אותו, את משפחתו או כל מי שבעצמו חווה טראומה דומה. מדובר באובדן קשה לכל משפחת אל קמינו".

תיכון ברנשטיין בהוליווד

כזכור, בחודש שעבר שתי תלמידות בתיכון ברנשטיין בהוליווד נטלו מנת יתר של הסם, כאשר אחת מהן - מלני ראמוס בת ה-15 - נמצאה ללא רוח חיים בשירותים בבית הספר. 

כפי שדיווחנו בזמנו, הורים לשתי הילדות בנות ה-15 היו מודאגים כאשר הן לא חזרו לביתן מבית הספר התיכון הלן ברנשטיין שבהוליווד, ודיווחו לרשויות על היעדרותן. 

אב חורג של אחת מהן החל בחיפושים, והגיע לבית הספר - שם הוא מצא את אחת מהן שוכבת בחצר. היא סיפרה להורה שהיא רכשה את מה שלדעתה היו כדורי 'פרוקסט' מאדם בפארק לקסינגטון הסמוך למוסד הלימודים. היא הוסיפה כי חברתה הייתה בשירותי בית הספר.

כוחות משטרה הגיעו לבית הספר באזור השעה 9:00 בערב, וכאשר נכנסו לשירותים הם מצאו את הילדה השנייה כאשר היא לא מגיבה. פרמדיקים שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותה. בת ה-15 השנייה פונתה לבית החולים ומצבה יציב.

באותו הלילה, חוקרי LAPD גילו שני ילדים נוספים שנטלו מנת יתר של כדורים שיכולים להיות קשורים לאותו סוחר סמים. שני הנערים, אחד מהם בן 17, פונו לבית החולים. 

YOU MIGHT ALSO LIKE