הראפר קוליו - Gangsta's Paradise - מת בגיל 59
מנהלו הוותיק פרסם כי הוא נמצא מת בביתו של חבר בלוס אנג'לס. סיבת המוות עוד לא ידועה, אך בכיר במשטרה אמר כי אין חשד לפלילים

הראפר האגדי קוליו, המוכר בשיר Gangsta's Paradise, מת ביום רביעי בלוס אנג'לס כאשר הוא רק בן 59. 

(צילום: Getty Images)

ג'רז פוזי, המנהל הוותיק של קוליו, ששמו האמיתי הוא ארטיוס לאון אייבי ג'וניור, פרסם הודעה לפיה הראפר מת בבית של חבר שלו. 

סיבת המוות עדיין לא נקבעה, אך קצין המידע הציבורי של משטרת לוס אנג'לס אמר לרשת 'פוקס ניוז' כי בשלב זה לא נראה כי מדובר ב"מוות חשוד". אך הוסיף כי "סיבת המוות תיקבע על ידי משרד חוקר מקרי המוות".

קוליו ידוע בעיקר בזכות השיר Gangsta's Paradise משנת 1995, אשר הפך לסינגל הנמכר ביותר של אותה שנה, מה שגם זיכה אותו בפרס הגראמי בקטגוריית 'הופעת הראפ של השנה'. 

(צילום: Getty Images)

כאשר קיבל לידיו את הפרס, קוליו אמר: "אני רוצה להעניק אותו לכל אומת ההיפ-הופ, החוף המערבי, החוף המזרחי וכל העולם - מאוחדים אנחנו עומדים, מפולגים אנחנו נופלים". עם קריירה שהחלה בסוף שנות ה-80, אייבי היה מועמד לחמישה פרסי גראמי נוספים. 

מיד עם פרסום ההודעה, הראפר אייס קיוב צייץ: "אלה חדשות עצובות. אני הייתי עד ממקור ראשון לאיך שהאיש הזה הגיע לצמרת של התעשייה. נוח בשלום, קוליו". 

לאחרונה קוליו פרסם הודעה נרגשת כאשר השיר שלו הגיע מוקדם יותר השנה למיליארד צפיות ביוטיוב. "אני רוצה להודות לכולם על השנים של אהבה ושהייתם שם בשבילי. אני מקווה שעברתי איתכם תקופות טובות ושעזרתי לכם בתקופות קשות".

YOU MIGHT ALSO LIKE