תיעוד קשה מלוס אנג'לס: בן 19 איים על שוטרים עם אקדח אוויר - ונורה למוות
הצעיר התקשר למוקד 911 והתלונן על אלימות במשפחה, וכאשר הכוחות הגיעו למקום - הוא יצא לכיוונם עם נשק ארוך. אחרי שנורה, התברר כי מדובר באיירסופט

תיעוד קשה ממצלמת גוף של שוטר מלוס אנג'לס, מראה כיצד הוא יורה למוות בנער שאיים על הכוחות עם אקדח אוויר. 

לואיס הררה בן ה-19 נורה למוות ב-17 בספטמבר, לאחר שהתקשר מספר פעמים למוקד 911 וביקש להזעיק את המשטרה לבית משפחתו, בטענה שאביו שיכור ומכה אותו ואת אמו. 

בסביבות השעה 13:20, שני שוטרים בחטיבה הדרום-מזרחית של LAPD הגיעו לבית בבלוק 400 של רחוב 102 מערב. כאשר הכוחות הגיעו למפתן הדלת, לפתע הם ראו את בן ה-19, לבוש כולו בשחור, מגיח מהכניסה הקדמית ובידו רובה שחור. 

בסרטון ממצלמת הגוף ניתן לראות את הקצינים ממהרים לתפוס מחסה, כאשר אחד מהם צועק לעבר הררה: "היי! תניח את זה!".

הצעיר לא נענה לקריאות השוטרים, יצא מהבית אל החצר, וכיוון את הנשק לעבר הכוחות - מה שגרם לקצין לירות עליו. הררה נפל לרצפה, אך המשיך לאחוז ברובה בעודו מתפתל על הקרקע, כאשר הוריו צופים בו. 

הקצין המשיך לצעוק על הנער לעזוב את הנשק, בעוד שאמו של הררה צורחת: "זה הבן שלי!". בשלב מסוים, האב התקרב לבנו וצעק לשוטרים שמדובר בכלי נשק צעצוע - אך הכוחות צעקו על האבא לחזור אל תוך הבית. 

לאחר מכן, השוטרים אזקו את הצעיר שדימם - אך מותו נקבע לאחר מכן. 

ואכן, בחקירה נמצא כי הרובה שהחזיק בן ה-19 היה אקדח איירסופט, והשוטרים מצאו בזירה גם אקדח מזויף הדומה לאקדח מסוג גלוק. כמו כן, החוקרים לא מצאו אף עדויות לאלימות במשפחה בין הוריו של הררה, בניגוד למה שבן ה-19 טען בשיחות שביצע למוקד 911. 

לפי הנהלים במקרים כאלה, השוטר שירה לעבר הררה והרג אותו, לואיס נווארטה, הוצא לחופשה מנהלית. כעת, מפקד המשטרה, ועד המפכ"ל ומשרד מהפקח הכללי יבדקו האם השימוש בנשק מצד השוטר היה מוצדק.

YOU MIGHT ALSO LIKE