הגבר שתועד מכה באכזריות אישה בניו יורק - רצח את סבתא שלו כשהיה בן 14
קשה להאמין שהוא הסתובב חופשי ברחובות, כאשר העבר הפלילי העשיר שלו כולל גם תקיפה של אישה במברג, דקירה של אחרת במוסד לחולי נפש, גניבה ועוד

המשטרה חשפה כי חסר הבית אשר תועד בשבוע שעבר מכה אישה בתחנת רכבת תחתית בקווינס, נעצר לפני עשרות שנים כנער בגין רצח אכזרי ביותר של סבתא שלו.

החשוד, וואהיד פוסטר בן ה-41, הוא בעל עבר פלילי ארוך, כולל האישום שהיכה את סבתו למוות בשנת 1995, כשהיה בן 14 בלבד.

ממסמכי המשטרה מאותו אירוע, הסבתא אריאלה מאשה נמצאה עם 20 צלעות שבורות, פצע דקירה ברגלה וכבד מחורר. מהחקירה עלה כי המתקפה האכזרית קרתה בשל וויכוח על כסף. 

לאחר כמה ימים של חקירה, פוסטר, שהתגורר אז עם סבתו, הודה שהרג אותה לאחר שהבלשים התעמתו איתו על חוסר עקביות בעדות שלו. השופט הרשיע אותו, אך לא ברור כמה זמן הוא היה בכלא.

בחזרה לתקרית האחרונה, המשטרה מסרה כי האירוע קרה ב-20 בספטמבר קצת אחרי השעה 5:00 לפנות בוקר, כאשר הקורבן בת ה-33 ניסתה לצאת מרכבת A לכיוון צפון בתחנת הווארד ביץ', וככל הנראה התעלמה מההערות של פוסטר שהופנו כלפיה. 

תיעוד קשה לצפייה:

אז, החשוד רדף אחריה ותקף אותה ליד הכניסה לרכבת התחתית. הקורבן סיפרה לאתר חדשות מקומי כי היא לא ישנה כבר שבוע בגלל כאבי ראש חזקים. "אתה יודע כמה אני מפחדת עכשיו? ואף פעם לא הייתי אדם שמפחד", אמרה.

השופטת דניס ג'ונסון הורתה לעצור את החשוד ללא אפשרות לשחרור בערבות. 

פוסטר נעצר גם בשנת 2010 בגין דקירה של אישה בת 50 בלחי ובכתף, בתקרית שאירעה במוסד לחולי נפש בו הכה שני אנשים נוספים. מאותו אירוע, הוא נמצא על תנאי עד שנת 2024. 

מעצרים אחרים שלו כוללים תקיפת אישה באמצעות מברג, שוד וגניבה. בשנת 2004, בעודו היה אסיר בכלא, הוא ניסה להימלט מרכב משטרתי שהוביל אותו. 

YOU MIGHT ALSO LIKE