לשנה רגועה, טובה ויעילה: צעדים קטנים לשינוי גדול
על מנת לפתוח את השנה ברגל ימין ולהפוך אותה נעימה וטובה ביותר, כל מה שנדרש ממכם לעשות הוא לנקוט בכמה צעדים פשוטים ואפקטיבים, שיעוררו שינוי מהותי וחיובי בחייכם. הנה המדריך המלא

כולנו מייחלים לשנה טובה ומוצלחת יותר, אך כמה מאיתנו באמת עושים צעדים לכיוון השינוי המיוחל? בדיוק בשביל זה ריכזנו עבורכם מדריך קצר ויעיל שיעזור לכם לפתוח את השנה החדשה ברגל ימין, ולאט לאט לערוך שינויים טובים. 

התחילו את היום עם מדיטציה 

רגע לפני שאתם שולחים יד לנייד, חושבים על כל המשימות שאתם צריכים להספיק היום, זה הרגע לקחת כמה דקות של ישיבה שקטה. היא תרכך את המפגש עם העולם, תאפשר בהירות מחשבתית ותתרום להרגשה כללית טובה יותר. 

למדו משהו חדש

שדרגו את המרפסת או הגינה עם צמחי תבלין 

המרפסת או האדנית שלכם תהפוך צבעונית ושמחה יותר עם כמה צמחי תבלין. כמו כן, מדובר על צעד ירוק ואקולוגי, וכמובן, כך תחסכו לא מעט כסף בקנייה האורגנית הבאה.

אל תוותרו על זמן רגיעה ביתי 

החליטו שפעם בשבוע אתם מפנים לעצמכם קצת זמן. שימו מוזיקה נעימה ברקע, הדליקו נר, מלאו אמבט עם מים חמימים, וטפטפו פנימה כמה טיפות של שמן אתרי לבנדר שתורם לרגיעה. 

תעשו רשימת מטלות 

הגיע הזמן להתחיל לנהל את הזמן ולראות לאן הוא בורח. עשו שימוש בפלנר שבועי, התחילו למקם משימות לפי ימים ושעות, קבעו דד־ליינים, תכננו חופשות, ואל תשכחו שהתקדמות אמיתית מגיעה במנות קטנות. 

תפנו זמן לקריאה

השנה נסו לפנות זמן לקריאת ספר מעורר מחשבה והשראה. אין לכם זמן לקרוא במהלך היום? לא נורא. הקדישו 10 דקות קריאה לפני השינה, במיטה, לאחר שהיום הגיע לסיומו וההפרעות הסתיימו.

רעננו את ארון הבגדים

התחדשות מגיעה גם דרך שחרור חפצים מיותרים. עברו על כל הפריטים בארון. אם נתקלתם בכאלה שלא לבשתם בשנה האחרונה, זה כנראה גם לא יקרה בשנה הקרובה. תרמו אותם, מכרו לחנות יד שנייה ועוד.

תזונה נקייה ומאוזנת יותר

רגע לפני שאתם בוחרים מוצר בסופר, נסו להעיף מבט ברשימת הרכיבים. אם מצאתם שם יותר מארבעה, כדאי לחפש אופציה נקייה יותר או לנסות מתכון ביתי. דרך נוספת היא לבחור לעקוב אחר מתכונים בריאים ולעשות רק אותם, או לפחות במהלך השבוע.

להפחית שימוש בפלסטיק

המודעות להשלכות המדאיגות של השימוש בפלסטיק הולכת וגוברת בשנים האחרונות, וטוב שכך. השינוי מתחיל בדברים הקטנים, צאו לקניות עם סלים רב פעמיים, הגיעו למשרד עם כוס או בקבוק רב פעמיים, העדיפו מוצרי קוסמטיקה עם אריזות מתכלות ועוד.

YOU MIGHT ALSO LIKE