חשד: בן 41 דרס למוות בן 18 כי היה חבר בארגון ימני קיצוני
השניים ניהלו ויכוח פוליטי במהלך מסיבת רחוב בעיר בדקוטה הצפונית, אלא שהרוחות הסלימו והחשוד החליט לעלות על ההגה ולפגוע בנער

גבר שהואשם כי דרס למוות נער בדקוטה הצפונית, אמר לחוקרים כי הוא התנגש בו בכוונה עם רכב השטח שלו בגלל ויכוח פוליטי. כך עולה ממסמכי בית המשפט.

התקרית הקשה אירעה ביום ראשון במהלך מסיבת רחוב בעיר הקטנה מק'הנרי, כאשר הנהג שאנון ברנדט בן ה-41 דרס למוות את בקיילר אלינגסון בן ה-19 עם רכב השטח שלו, ונמלט מהמקום. 

כוחות משטרה איתרו אותו בביתו ועצרו אותו, ולחוקרים הוא סיפר כי לאחר שפגע בנער, הוא חזר לזירה לזמן קצר, התקשר למוקד 911, ואז נסע שוב מהמקום. 

לטענתו של ברנדט, הוא החליט לתקוף את אלינגסון בגלל "ויכוח פוליטי" שהתנהל ביניהם, כאשר הנהג אמר שהנער טען בפניו שהוא חבר בארגון ימני קיצוני, והוא "קרא לאנשים לבוא לקחת אותו". על פי מסמכי בית המשפט, במהלך הוויכוח בן ה-18 התקשר לאמו פעמיים, בפעם הראשונה שאל אותה אם היא יודעת מי זה ברנדט, ובפעם השנייה כדי להזהיר ש"הוא" או "הם" רודפים אחריו. 

לאחר המקרה, הוריו של הנער אמרו למשטרה הם אכן הכירו את ברנדט, אך לא האמינו שבנם פגש אותו לפני הדריסה הקטלנית.

כמו כן, ברנדט הסביר למשטרה שהוא שתה אלכוהול כאשר עלה על ההגה, וכאשר הכוחות ביצעו לו בדיקה - הם מצאו רמה של 0.08 בדמו, שזוהי המגבלה החוקית. 

מפקד סיירת הכבישים המהירים של דקוטה הצפונית, בריאן ניווינד, התייחס לטענות על כך שהאירוע התרחש בגלל ויכוח פוליטי, ואמר כי "אין ראיות התומכות בטענה שברנדט דרס" בגלל שאלינגסון היה חלק מקבוצה פוליטית כזו. "זו עדיין חקירה פעילה, וככל שהראיות נאספות ונבדקות, נתייעץ עם פרקליט המדינה כדי לקבוע את האישומים הנוכחיים"



YOU MIGHT ALSO LIKE