דאגה בלוס אנג'לס: שבעה תלמידים נטלו מנת יתר של פנטניל בחודש האחרון
שישה מבני הנוער טופלו ואינם נמצאים בסכנת חיים, אך צעירה אחת בת 15 נמצאה מתה בשירותים של בית הספר. המשטרה עצרה שני נערים הקשורים למקרה. "מדובר בסם מסוכן מאוד"

משטרת קליפורניה פרסמה כי שבעה בני נוער מלוס אנג'לס נטלו בחודש האחרון מנת יתר של הסם המסוכן ביותר פנטניל. 

(צילום: Shutterstock)

האירוע האחרון אירע בסוף השבוע הקודם, כאשר תלמיד בן 15 מאקדמיית STEM של הוליווד, נמצא מחוסר הכרה על ידי אמו ביום שבת בבוקר. לטענתו של סגן לטיסיה רואיז ממשטרת אל.איי, הילד בטיפול והוא צפוי לשרוד.

מפקד LAPD, מישל מור, אמר לעיתון ה'לוס אנג'לס טיימס' כי מהחקירה עולה שהנער נטל גלולה של Percocet, אך הרשויות מאמינות שהכדור הכיל פנטניל.

לפני התקרית הקשה ביום שבת, שישה תלמידים נוספים ממחוז בית הספר המאוחד של לוס אנג'לס נטלו מנת יתר של הסם, כאשר שלוש מהם התרחשו ב-13 בספטמבר.

אחת האירועים הטרגיים היו כאשר מלאני ראמוס בת ה-15 נמצאה מתה בשירותים של בית הספר התיכון הלן ברנשטיין, לאחר שנטלה גם כן גלולה של Percocet אותה רכשה מסוחר סמים בפארק ליד מוסד הלימודים, אך גם כדור זה הכיל פנטניל. חברתה של ראמוס, גם היא בת 15, נמצאה תשושה בחצר בית הספר, אך היא אינה בסכנת חיים.

לאחר מותה, שני בני נוער נעצרו על ידי חוקרי LAPD בחשד למעורבות באירוע. במהלך מעצרו של תלמיד בן 15 הלומד באקדמיית איפקס, השוטרים מצאו עליו 10 כדורים המכילים פנטניל.

"פנטניל הוא סם מסוכן מאוד, וההשפעה שלו יכולה לנוע לבין משככי כאבים, דיכאון ועד למוות", הסביר מור. 

YOU MIGHT ALSO LIKE