לאס וגאס: עיתונאי חוקר ותיק ומוכר נדקר למוות מחוץ לביתו
הכתב ג'ף גרמן, בעל ותק של עשרות שנים, נהג לערוך תחקירים על ארגוני פשע ולסקר שחיתויות פוליטיות. המשטרה עדיין מחפשת אחר החשוד ברצח

ג'ף גרמן, עיתונאי חוקר עטור פרסים, נמצא נמצא דקור למוות מחוץ לביתו בלאס וגאס ביום שבת בבוקר - כך מסרה המשטרה המקומית, אשר עדיין מחפשת אחר החשוד ברצח. 

מוקד 911 קיבל קריאה בסביבות השעה 10:30 בבוקר יום שבת, וכוחות המשטרה שהגיעו למקום מצאו את גרמן בן ה-69, כתב של Las Vegas Review-Journal, מת מחוץ לביתו עם פצעי דקירה. 

על פי החקירה הראשונית, נראה כי העיתונאי היה מעורב בעימות עם אדם אחר, מה שהוביל לדקירה, אשר בשלב זה נחשב כאירוע בודד. המשטרה מסרה כי החקירה נמצאת בראש סדר העדיפויות שלה, והם "משלבים מגוון משאבים כדי למקסם את מאמץ החקירה והדחיפה לתפיסת החשוד". 

העורך הראשי של העיתון, גלן קוק, הגיב בתדהמה לחדשות הטרגיות: "זה מזעזע ולא מתעכל עבור כולם בחדר החדשות שלנו. זו מכה עצומה. ג'ף היה אדם אהוב, דוגמה לכולנו, איש מהימן ומוערך מאוד בארגון שלנו. וכמובן, אנחנו הולכים להתגעגע אליו מאוד, וזה ממש לא הולך להיות אותו הדבר לחזור לחדר החדשות כאשר הוא לא חלק ממנו". 

קוק ציין כי גרמן לא הביע שום חששות לגבי בטחונו האישי. "אנחנו מקווים שימצאו את החשוד מהר מאוד, כדי שנוכל לקבל תשובות לכל השאלות שיש לנו כעמיתים והחברים שלו, שכן זה קשור לעבודה שכולנו עושים", הוסיף. 

גרמן הצטרף למערכת העיתון בשנת 2010 לאחר יותר משני עשורים ככתב ב-Las Vegas Sun, שם סיקר את תחום המשפט, הפוליטיקה, עבודה, ממשל ופשע מאורגן. 

שמו נקשר כמי שסיקר שערוריות פוליטיות סוערות ושחיתותיות ממשלתיות חמורות בנבדה, ובין היתר זכור כמי שסיקר את אירוע הירי ההמוני משנת 2017, כאשר חמוש עם נשק אוטומטי פתח באש מחדרו במלון בקומה ה-32, ורצח 60 בני אדם ופצע למעלה מ-400 איש. 

קוק אמר כי "הלחם והחמאה" של גקמן היו "סיפורים גדולים", כאשר הרבה מהתחקירים שלו הובילו לרפורמות משמעותיות. "קשה לדמיין איך לאס וגאס הייתה נראית היום בלי שנותיו הרבות בהן הוא האיר על מקומות חשוכים", אמר קוק. 

ראש עיריית לאס וגאס, קרולין גודמן, כתבה בטוויטר: "מזעזע לגלות על מותו של הכתב הוותיק של לאס וגאס, ג'ף גרמן. זה היה מעשה אלימות חסר טעם. אובדן חיים כזה הוא תמיד מזעזע וחייב להיפסק". 

YOU MIGHT ALSO LIKE