זה הדבר המדהים שתרד יעשה לגוף שלכם ולמוח בפרט
מחקר חדש חושף כי הוספת תרד לתפריט היומי שלנו יכול לעצור מחלות כמו אלצהיימר ועוד, זאת מלבד העובדה כי מדובר על אחד מהעלים הירוקים הכי בריאים שיש לטבע להציע לנו, כזה שמפוצץ בכמויות אדירות של נוגדי חמצון, ויטמינים, ברזל, ועוד

כולנו יודעים כי התרד בריא, אך מחקר חדש חושף כי הוא אף יכול להועיל נגד מחלות שונות בקרישת הדם, ומחלות ניווניות כמו אלצהיימר ועוד. הסיבה? כמות גבוהה של ויטמין K אשר נספג בצורה טובה בגוף ופועל כנוגד חמצון המעכב מוות של תאים. לאחרונה אף נמצא כי אותו ויטמין גורם לעיכוב מחלת האלצהיימר ומחלות שונות הקשורות לפרופוטיז.

סגולות נוספות שיש לתרד להציע

1. התרד מחזק את מערכת החיסון ומונע התפתחות של מחלות רבות. תאכלו בכל יום חופן של עלי תרד טריים או תכינו לעצמכם מיץ או שייק ותשלבו בתוכו את התרד.

2. מנקה את הגוף מרעלים וממתכות כבדות וקלות, מחזק את הגוף ואת מערכת החיסון.

3. מאיץ את שריפת השומנים בגוף ובכל מסייע לתהליך של הורדה במשקל.

אז איך נשלב תרד בתפריט היומי שלנו?

-שלבו אותם בשייק שלכם: כאשר הם מתווספים לשייק, טעמם הדומיננטי של תרד, מנגולד ועלים ירוקים אחרים נעלם באורח פלא. עלי התרד עשירים בוויטמינים A, C ו-B6 בנוסף בזרחן, אבץ, מגנזיום, אשלגן, נחושת ומנגן. סלק ירוק מכיל גם יותר ברזל בהשוואה לתרד. 

-שלבו אותם בכריך: שדרגו את הכריך שלכם, מלאו אותו בכמות גדולה יותר של ירקות ועלים. הוסיפו חופן עלי תרד לכריך. כמו כן, החליפו את הלחם הלבן בלחם מקמח מלא, מחמצת, או כוסמין. 

-הקפיצו אותם בשום ושמן זית: כוס אחת של עלי תרד מספקת כפליים מהכמות היומית המומלצת של ויטמין A, יותר מ-100 אחוזים מהכמות המומלצת של ויטמין C וכמות עצומה של ויטמין K. על פי מחקרים בני נוער שצרכו כמות מספקת של ויטמין K היו בסיכון נמוך יותר לפתח היפרטרופיה של חדר שמאל (לב מוגדל). לתוספת קלילה, הקפיצו חופן עלי תרד בשמן זית, שום וקמצוץ פלפל.

YOU MIGHT ALSO LIKE