בעל תכונות ריפוי ויתרונות בריאותיים: הכירו את צמח האלוורה
צמח הפלא הזה, בו משתמשים כבר מהמאה ה-18 מכיל בתוכו כמויות עצומות של ויטמינים, מינרלים, חומצות אמינו ועוד. ריכזנו עבורכם רשימה עם כל היתרונות האדירים והמפתיעים של האלוורה, כזו שתגרום לכם לרוץ לחנות הטבע הקרובה לביתכם

האלוורה הינו צמח שמקורו בדרום ומזרח אפריקה. רבים לא יודעים זאת, אך למעשה קיימים יותר מ-360 זנים שונים, אך רק מעטים מהם נחשבים רפואיים. רובנו רגילים להשתמש באלוורה במריחה חיצונית, אך למעשה בשימוש פנימי יש לצמח הפלא הזה תכונות רבות ואיכויות. 

אז כיצד משתמשים באלוורה?

שימוש חיצוני: מריחת ג'ל מבית המרקחת או באמצעות שבירת ענף ומריחה על הגוף.  

שימוש פנימי: משקאות אלוורה, קרמים על בסיס אלוורה ועוד. 

אז מה היתרונות של הצמח המיוחד הזה? 

עשיר בויטמינים 

אלוורה עשיר בויטמינים, כמו למשל ויטמין B12, C, E, B6 וחומצה פולית ועוד ועוד. לכל הויטמינים יש השפעות חשובות וחיוניות על הגוף, מירידה במשקל ועד שמירה על העור ועל המערכות השונות בגוף. 

נוגד חמצון עוצמתי
אלוורה מכילה נוגדי חמצון טבעיים וכתוצאה מכך מתקיימתה האטה ניכרת של התפתחות רדיקלים חופשיים בגוף.

מסייע בהורדה במשקל
אלוורה יכול לסייע לכם להוריד במשקל באופן בריא ומתון. הצמח מגביר את קצב חילוף החומרים בגוף וכן נוגדי חמצון המביאים לעלייה ברמות האנרגיה וניקוי רעלים בצורה אופטימלית, מה שתורם להורדה בריאה במשקל. 

משפר את תהליך העיכול
אלוורה ידוע ביכולת שלו להקל על מצבי עצירות, וכן יכול למנוע כיבי קיבה. הצמח מכיל אנזימים חשובים המסייעים בפירוק סוכרים ושומנים, ולכן מסייע למערכת העיכול לפעול בצורה חלקה יותר.

מספק אנרגיה
אם אתם מרגישים עייפים, משקה אלוורה הוא דרך טבעית ובריאה להמריץ את הגוף ולספק לו בוסט של אנרגיה, במינימום קלוריות. בגלל שהוא עמוס בויטמינים חיוניים הוא ידוע ביכולתו להגביר את המרץ ואת מצב הרוח.  

ממריץ ייצור של קולגן 
קולגן הינו חלבון חיוני בעל השפעה מכרעת על בריאות העור וגמישותו, בריאות השיער, הציפורניים והעצמות. אלוורה מעודדת את ייצור הקולגן, לכן יכולה לתרום לבריאות העור והחלקתו, למנוע אקנה וכן להפחית סיכון לדלקות בעור. 

מסייע לפעילות המערכת החיסונית
אלוורה יכולה לשפר את המערכת החיסונית, ולכן גם לעזור להתמודד או למנוע לחלוטין מחלות עונתיות ויראליות.

מסייע לבריאות הפה
אלוורה מסייעת לריפוי מחלות חניכיים בזכות התכונות האנטי-דלקתיות שלה, וכן יכולה גם לטפל בכיבים בפה. כדי לתרום לבריאות הפה, מומלץ להשתמש במשקה אלוורה כמו מי פה.

בעל תכונות אנטי-דלקתיות
לאלוורה יש תכונות אנטי-דלקתיות, זאת בזכות נוכחות סטרואידים צמחיים כמו לופאול וקמפסטרול, הידועים ביכולתם למנוע ולעכב תהליכים דלקתיים.  

משפר את בריאות הלב
למשקה אלוורה יש השפעה משמעותית על בריאות הלב בזכות פוליפנולים הנמצאים בצמח. שהם למעשה נוגדי חמצון עוצמתיים השומרים על בריאות הלב ומונעים התפתחות של מחלות כמו שבץ או התקפי לב.

YOU MIGHT ALSO LIKE