חם בחוץ: 10 דרכים אפקטיביות ופשוטות לשתות יותר מים
העונה החמה כבר כאן והימים הופכים חמים יותר ויותר, מה שהופך את שתיית המים למהותית וחשובה מאי פעם. לא מצליחים לשתות מספיק? אל חשש, הנה כמה טריקים מעולים שיעזרו לכם להפוך את שתיית המים להרגל

גוף האדם עשוי 70 אחוזים מים, כאשר כל מערכות הגוף זקוקות למים על מנת לתפקד בצורה מיטבית. שתיית מים הינה הכרחית בכל ימות השנה, אך כאשר זה מגיע לקיץ, אף יותר. אך מה קורה שאנו לא מצליחים לשתות מספיק? ובעיקר, כיצד אפשר לטפח הרגלי שתייה מוצלחים יותר? הנה הרשימה המלאה. 

קחו איתכם בקבוק לכל מקום

מדובר על הטיפ הכי חשוב ויעיל - לקחת איתכם בקבוק מים לכל מקום. לעבודה, לטיול, לקניות, לסידורים, או לכל מקום אחר. כך תיזכרו לשתות, ובעיקר, תשתו יותר מים. מדי יום מלאו אחד ותכריחו את עצמכם לחזור הביתה כשהוא ריק.

השתמשו בקש רב פעמי

מחקרים רבים שנעשו בשנים האחרונות הראו כי קש תורם לשתייה מרובה. לכן, קנו לכם מספר קשים רב פעמיים והניחו אותם בכל מיני מקומות מפתח כגון במגירת הסכום, ברחבי הבית וכמובן במקום העבודה. 

תשקיעו במים

המים משעממים ולא טעימים? נסו להכניס לתוך בקבוק המים מלפפונים, לימון, נענע, תפוז, פירות יער, או כל דבר אחר שאתם אוהבים. בכל יום הכניסו הפתעה חדשה למים שתרענן אתכם ותגרום לכם לרצות לשתות יותר. 

הוסיפו מקל קינמון 

קינמון מסייע לירידה במשקל ולצמצום ההיקפים, כך נמצא במספר מחקרים של השנה האחרונה. אם אתם חובבי קינמון, זה הזמן לשדרג את המים ולהכניס לבקבוק מקל קינמון קטן. כך תוכלו ליהנות גם ממים טעימים וגם ממים שיאיצו את שריפת השומן.   

קנו לעצמכם בקבוק יפה

השקיעו בבקבוק יפה שישאר לאורך זמן, כזה שיעשה לכם נעים בעיניים בכל פעם שתסתכלו עליו, וכמובן, יעודד אתכם לשתות. כיום ניתן למצוא מאות סגנונות ועיצובים לבקבוקי שתייה, כל מה שנותר לכם הוא לבחור את הסגנון המתאים ביותר עבורכם. 

שימו תזכורת בנייד

אחת הטריקים הכי טובים הוא לשים תזכורות, כך שתוכלו לזכור, גם בתוך שהגרה, המטלות והעומס שחייב לשתות, והרבה.  

התאימו את טמפרטורת המים

אם אתם מעדיפים לשתות מים קרים בעונה החמה, רכשו לעצמכם בקבוק טרמי שישמור לכם על טמפרטורת המים גם בשיא החום. לעומת זאת, אם אתם דווקא מעדיפים מים בטמפרטורת החדר, תדאגו שיהיו לכם בדיוק מים כאלה. 

גוונו עם תה צמחים

אם קשה לכם לשתות מים, בכל גרסה שהיא, תוכלו להחליף כמה כוסות בתה צמחים. רצוי תה שלא מכיל קפאין ומייבש את הגוף. 

אפליקציה

ישנן אפליקציות שיזכירו לכם לשתות יותר מים ואף יתנו לכם טיפים נהדרים. כמו כן, תוכלו בכל סוף יום לעשות לעצמכם חישוב ולראות כמה שתיתם. כל אחד זקוק לכמות שונה של מים וזה תלוי במשקל, מין, מידת פעילות פיזית וכו. מומלץ שיהיה לכם מינימום 2 ליטרים בסיכום היומי.

YOU MIGHT ALSO LIKE