תפיסת הפנטניל הגדולה ביותר בהיסטוריה של קליפורניה
סוכני מנהל אכיפת הסמים הגיעו לבית בעיר אינגלווד, שהיה במוקד חקירה מזה כחודשיים, ואיתרו שם כמיליון כדורים ששוויים מוערך בין 15 ל-20 מיליון דולר

מיליון כדורי פנטניל אותרו במהלך פשיטה בעיר אינגלווד שבמחוז לוס אנג'לס, בתפיסה הגדולה ביותר בהיסטוריה של קליפורניה. כך הודיעה הרשות לאכיפת הסמים האמריקאית, ה-DEA.

(צילום: ה-DEA)

עוד בחודש מאי, הסוכנות פתחה בחקירה שהובילה אותם לבית, שלדעתם היה מחבוא אשר שימש ארגון סחר הקשר לקרטל סינלואה.

ה-DEA קיבלו צו חיפוש ב-5 ביולי, ובפשיטה על המקום הם הצליחו לתפוס כמיליון כדורי פנטניל, שעל פי הרשויות שוויים מוערך בין 15 ל-20 מיליון דולר. הסוכנות אמר כי הכדורים "נועדו להפצה קמעונאית".

 "התפיסה הגדולה הזו שיבשה את הזרימה המסוכנת של הפנטניל לרחובות שלנו, וכנראה הצליחה חיים רבים", אמר ביל בונדר, הסוכן המיוחד שאחראי על סוכנות אכיפת הסמים בלוס אנג'לס.

לטענת בונדר, הכדורים שנתפסו הם מזויפים, שהיו באותו מראה, צבע, צורה וגודל של תרופות מרשם אמיתיות, כגון אוקסיקודון. "השיווק המטעה יחד עם קלות הנגישות, הופכים את הגלולות הקטנות הללו לאיום משמעותי על הבריאות והבטיחות של בני נוער ומבוגרים צעירים, שאינם מודעים לכך שהם צורכים פנטניל בגלולות מזויפות".

אזור לוס אנג'לס נחשב לאחד המוקדים העיקריים למשלוחי סמים, בגלל קרבתו לגבול הדרומי, לשדות תעופה ולרציפים. משלוחי סמים רבים מגיעים לעתים קרובות לאזור, ואז נלקחים להפצה ברחבי ארצות הברית.

YOU MIGHT ALSO LIKE