קליפורניה: 2.5 טון סמים אותרו במשאית שהגיעה ממקסיקו
רשויות החוק איפשרו למשאית להיכנס מתוך רצון לעקוב אחר יעדה. הפשיטה התבצעה כאשר הגיעו לכלי רכב נוסף, ככל הנראה במטרה להעביר את הסחורה אליו. ארבעה חשודים, כולם אזרחי מקסיקו, נעצרו

ארבעה גברים במקסיקו נעצרו ע"י רשויות החוק בארה"ב בחשד שהבריחו סמים מסוג קריסטל מת', במשקל כולל של 2.5 טון, בין שתי המדינות.

148 חבילות של קריסטל מת' נמצאו במשאית (צילום: התביעה הפדרלית בדרום קליפורניה)

לפי הודעת התביעה הפדרלית, המעצר הדרמטי של ארבעת החשודים התרחש בעיר נשיונל סיטי שבקליפורניה ביום חמישי ה-7 ביולי. הארבעה ניסו להבריח את הסמים באמצעות משאית, והגיעו למעבר הגבול אוטיי מסה בסביבות השעה 5:00 אחה"צ.

רשויות ההגירה החליטו לאפשר למשאית להיכנס לארה"ב לאור הרצון של החוקרים הפדרלים לעקוב אחר היעד של הארבעה: "אנשי אכיפת החוק עקבו אחר המשאית כשהיא נסעה לאורך רחוב 30. כאשר המשאית נעצרה והנאשמים החלו לפרוק את הסחורה לרכב אחר, הוחלט לעצור את החשודים", הסבירו בתביעה הפדרלית.

ארבעת החשודים - תושבי העיר טיחואנה בני 37 עד 44 - נעצרו והועברו לחקירה. בחיפוש שנערך בשני כלי הרכב נמצאו 148 חבילות של סמים מסוג קריסטל מת'.

"תפיסה משמעותית זו מהווה ניצחון נוסף כנגד קרטלי הסמים שמניעים את גל ההתמכרויות ברחבי ארצות הברית. בזכות שיתוף הפעולה עם גופי אכיפת חוק נוספים, נמשיך לשבש את פעילות הקרטלים", מסרו במנהל לאכיפת הסמים האמריקאי, ה-DEA.

YOU MIGHT ALSO LIKE