סובלים משיעול טורדני אחרי הקורונה? כך תטפלו בו
אחת התופעות הנפוצות ביותר עבור מחלימי קורונה הוא שיעול עיקש שנשאר כבר שבועות אורכים אחרי שמחלימים מהנגיף. החדשות הטובות הן שניתן להיפטר מהתופעה די בקלות ואפילו במהירות. הנה המדריך המלא

הקורונה היא חלק בלתי נפרד מהחיים של כולנו כבר למעלה משנתיים, ונראה שהיא עוד לא ממש מתכננת להיעלם. אחת התופעות הנפוצות במיוחד של מחלימי קורונה היא שיעול טורדני שמתעקש להישאר, כאמור, גם שבועות ארוכים לאחר ההחלמה. רבים מדווחים על קוצר נשימה, שיעול ואי נוחות. 

אז איך מטפלים?

כאשר מדובר על דרכי אוויר חסומות, ניתן להשתמש במשאף או סטרואידים אשר מסייעים ומקלים על התופעה. כמו כן, יש מכשירים אשר מורידים את הגירוי של השיעול בצורה ניכרת. חשוב כמובן לערוך בדיקות מקיפות, שהרי השיעול לא בהכרח נובע מהקורונה. 

במידה ויש לכם חשש כי אכן מדובר על תופעה שנובעת מהדבקות בנגיף, יש לבדוק תופעות לוואי נוספות כמו ירידה בזיכרון, עייפות, כאבי שרירים וכדומה. כאמור, ייתכן ומדובר במחלה ויראלית בלבד. בנוסף, גם שימוש במזגנים יכול להוביל להתייבשות ושיעול, זאת בגלל האוויר הקר והיבש.

במידה ואכן מדובר על תופעה של אחרי הקורונה, טיפול נוסף שיכול לעזור הוא דיקור. לפי מחקרים שנעשו מתחום, לאחר מספר טיפולים בלבד ניתן להרגיש בהקלה משמעותית. וכמובן, שיש את תרופות הסבתא הידועות, ג'ינג'ר, לימון, דבש, וכדומה, כאשר ההמלצה היא לשים את כל המצרכים בכוס עם מים חמים, לתת לזה לשהות מספר דקות ולשתות הכל. 



YOU MIGHT ALSO LIKE