להיפטר מהקילוגרמים העודפים במהירות: דיאטת חלבונים ופירות
מוכנים להיפרד לזמן מה מהפחמימות לזמה מה? הכירו את הדיאטה המהירה שתאפשר לכם לא רק להוריד במשקל בצ׳יק צ׳ק, אלא גם להרגיש שבעים לאורך זמן

הדרך הבריאה והנכונה ביותר להוריד במשקל היא דיאטה מאוזנת המותאמת אישית אך מי שמחפש פתרון מהיר, על פי מחקרים, הדיאטה המשפיעה בצורה הכי מהירה מבוססת על תפריט שמכיל בעיקר ירוקת וחלבונים, בלי פחמימות (לחם, מאפים, פסטה, פתיתים, אורז ועוד).

תפריט כזה יוצר דיכוי תיאבון מאחר שתוצרי פירוק החלבון משפיעים על מרכז הרעב והשובע במוח, ובמקביל הוא גורם לגוף לשרוף יותר אנרגיה, כך שהוא מזרז את ההפחתה במשקל. כאשר מוסיפים לחלבונים בתפריט גם פירות ואגוזים – מקבלים תפריט מאוזן וקל לביצוע.

לכל פרי יש את היתרונות שלו וכל אחד תורם לגוף דברים חשובים אחרים. באבטיח, למשל, יש הרבה ליקופן, שעוזר נגד קטרקט וסרטן. במלון יש יותר ויטמין C מפירות אחרים ואשלגן הדרוש לשריר הלב, בשזיפים תמצאו נוגדי חמצון המפחיתים את רמות הכולסטרול. 

כמו כן, לא כדאי לאכול פירות באופן חופשי - בעיקר בגלל הסוכר והקלוריות, אבל אנשים הסובלים מרמות גבוהות של טריגליצרידים או מסכרת צריכים להיזהר במיוחד. בנוסף, במקרים של סוכרת, לא כדאי לאכול את הפרי כנשנוש בין הארוחות, אלא כקינוח מיד לאחר ארוחה, אז מרכיבי הארוחה יווסתו את ספיגת הסוכר מהפרי. יש פירות שעדיפים מבחינת תחושת השובע - למשל שזיפים, אפרסקים, ואפילו מנגו ודובדבנים.

לסיכום, כמה מילים על שייקים. אם שותים מיץ או שייק מפירות טריים מיד לאחר ההכנה, רוב הויטמינים לא נהרסים ולגוף קל יותר לספוג אותם בצורה זו. לעומת זאת, אם קונים שייק מפירות שנחתכו כמה שעות קודם, הוא לא תורם הרבה לגוף - במיוחד אם הוא מכיל גם סוכר.



YOU MIGHT ALSO LIKE